واکنش رحمتی به یک شایعه؛ قابل توجه مخاطب خاص!

واکنش رحمتی به یک شایعه؛ قابل توجه مخاطب خاص!

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان اسبق استقلال، نسبت به احتمال حضورش در کادر فنی استقلال واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، سیدمهدی رحمتی امروز سوژه یک شایعه در فضای مجازی شد که بر اساس آن، در صورتی که جواد نکونام از استقلال برود، احتمالا رحمتی به عنوان دستیار سرمربی خارجی جدید استقلال، روی نیمکت این تیم خواهد نشست.

رحمتی که بعد از خداحافظی از مستطیل سبز به عنوان بازیکن، به عنوان سرمربی در تیمهای مختلف، مشغول به کار شده، در شرایطی سوژه این شایعه شده که طبق شنیده‌های فوتبالی، او با دو سه تیم لیگ برتری مشغول مذاکره است تا هدایت یکی از آنها را برای فصل آینده قبول کند و به همین دلیل بعید است که حاضر شود به عنوان نفر دوم، در تیمی مشغول به کار شود.

سرمربی نساجی در فصل گذشته، با انتشار یک استوری با هشتگ مخاطب خاص، در واکنش به این شایعه نوشته است: "به یه سریا هم باید گفت: شما اون زمانی که صرف خرابکاری و تخریب دیگری میکنی، صرف رشد شخصیت و موقعیت خودت کن، کمتر دلیل برای حسادت پیدا میکنی."

به نظر می‌رسد مخاطب خاص سیدمهدی رحمتی، فرد یا افرادی باشند که شایعه حضور او در کادر فنی استقلال به عنوان نفر دوم را مطرح کرده‌اند. برخی کانالها و صفحات گفته اند که منظور سیدمهدی رحمتی، جواد نکونام است که باید رحمتی پاسخ دهد که واقعا منظورش نکونام بوده یا شخص دیگری!

1984