لیورپول برای جذب کواراتسخلیا تلاش می کند

لیورپول برای جذب کواراتسخلیا تلاش می کند

پایگاه خبری فوتبالی- پس از انتشار بیانیه جنجالی مدیر برنامه های هافبک گرجستانی ناپولی باشگاه لیورپول برای جذب وینگر تیم ایتالیایی تماس اولیه را برقرار کرد.

به گزارش فوتبالی، خویچا کوارتسخلیا، فوق ستاره ناپولی یکی از بهترین وینگر های جهان است و گزارش ها حاکی از آن است که لیورپول می خواهد تابستان امسال او را به خدمت بگیرد. این بازیکن ۲۳ ساله یک چهره محبوب در ناپولی است و با بازی های خوب به او لقب کوارادونا را برای ادای احترام به دیگو مارادونا اسطوره باشگاه داده اند. کواراتسخلیا در سال ۲۰۲۲ به تیم سری آ ایتالیا پیوست و تا به امروز ۸۸ بازی برای آنها انجام داده و ۲۵ گل به ثمر رسانده و ۲۶ پاس گل نیز در این روند به ثبت رسانده است.

ناپولی مصمم است که این بازیکن جوان را تا زمانی که ممکن است حفظ کند، اما مدیر‌ برنامه های او به شکل فعال در حال اصرار هستند که او تابستان امسال باشگاه را ترک کند. گزارش‌ ها از ایتالیا حاکی از آن است که کواراتسخلیا به دلیل بن بست مذاکرات خود با مدیران ناپولی عصبانی است و این موضوع باعث علاقه لیورپول و بارسلونا شده است.

مامودا جوگلی، ایجنت کواراتسخلیا در مصاحبه اخیر خود گفت: "ما می خواهیم ناپولی را ترک کنیم، اما اکنون همه منتظر پایان یورو ۲۰۲۴ هستیم." پدر این بازیکن  نیز این جملات را تکرار کرد که از بی ثباتی باشگاه ابراز ناراحت است و افزود: "نمی خواهم فرزند من در تیم ناپولی بماند."

کواراتسخلیا در حال حاضر در بازی های بین المللی با گرجستان برای رقابت های یورو حاضر است و بعدازظهر سه شنبه در اولین بازی گروه خود به مصاف ترکیه می رود. این مهاجم کاملاً بر روی مسابقات متمرکز شده است اما این باعث نمی شود که علاقه مندان او برای انتقال تابستانی به ناپولی پیشنهاد ندهند.

۱۰۰۹