اولین گلزن تاریخ یورو که در لیگ عربستان بازی می‌کند

اولین گلزن تاریخ یورو که در لیگ عربستان بازی می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی - لیگ حرفه ای عربستان سعودی در یکی دو سال اخیر رشد قابل توجهی داشته است و ستاره های زیادی را از فوتبال اروپا خریداری کرده است و حالا ستاره های شاغل در لیگ فوتبال عربستان در رقابت های یورو 2024 گلزنی می کنند.

به گزارش فوتبالی ، در ورزشگاه آلیانس آرنا در شهر مونیخ آلمان، تیم ملی رومانی و تیم ملی اوکراین به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی تیم ملی رومانی موفق شد با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

در این بازی در دقیقه 29، نیکولای استانچیو موفق شد روی پاس دنیس من دروازه تیم ملی اوکراین را باز کند و گل اول را برای تیم ملی رومانی به ثمر برساند. نیکولای استانچیو بازیکن باشگاه ضمک در فوتبال عربستان است. در واقع او حالا تبدیل به اولین بازیکن تاریخ شده است که در لیگ حرفه ای عربستان سعودی بازی می کند و در رقابت های یورو 2024 گلزنی می کند.

کریستیانو رونالدو هم در لیگ عربستان و در تیم النصر بازی می کند و او هم در صورت گلزنی در یورو 2024 که احتمال زیاد رخ خواهد داد، می تواند تبدیل به یکی دیگر از اولین بازیکنان تاریخ شود که در لیگ عربستان بازی می کند و در جام ملت های اروپا هم موفق به گلزنی می شود.

1470