واکنش مورینیو به آخرین حضور رونالدو، مودریچ و کروس در یورو

واکنش مورینیو به آخرین حضور رونالدو، مودریچ و کروس در یورو

پایگاه خبری فوتبالی - این دوره از رقابت های جام ملت های اروپا، آخرین دوره ای است که برخی از ستاره ها مثل لوکا مودریچ، تونی کروس و کریستیانو رونالدو در آن حضور دارند.

به گزارش فوتبالی ، لوکا مودریچ 38 سال سن دارد و کریستیانو رونالدو 39 ساله است و همین قضیه موجب می شود که این دو بازیکن آخرین حضور خود در یورو را تجربه کنند. از سوی دیگر تونی کروس هم که 34 سال سن دارد پس از بازی های یورو 2024 به طور کامل کفش های خود را خواهد آویخت. این سه بازیکن خاطرات زیادی را برای فوتبالدوستان و به خصوص هواداران رئال مادرید در دوران حرفه ای خود رقم زده اند و حالا به انتهای حضور خود در جام ملت های اروپا رسیده اند.

ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی حال حاضر تیم فنرباغچه ترکیه درباره آخرین حضور این سه ستاره در جام ملت های اروپا گفت:" ناراحت هستم چرا که بازیکنان زیادی مثل مودریچ، کروس و رونالدو در دنیای فوتبال وجود ندارد. این آخرین یوروی آن ها است و همین قضیه موجب شده است که با غم و ناراحتی این بازی ها را تماشا کنم."

ژوزه مورینیو سابقه مربیگری بر کریس رونالدو و لوکا مودریچ را در رئال مادرید داشته است اما هرگز سرمربی تونی کروس نبوده است.

1470