انگیزه رضاییان در برابر تیم محرم؛ بالاخره جام می‌گیرد؟

انگیزه رضاییان در برابر تیم محرم؛ بالاخره جام می‌گیرد؟

پایگاه خبری فوتبالی- رامین رضاییان امیدوار است بالاخره به اولین جام دوران فوتبالی خودش دست پیدا کند. 

به گزارش فوتبالی، جدال سپاهان و مس رفسنجان در فینال جام حذفی از حساسیت‌ بالایی برخوردار است و هر دو تیم امیدوارند فصل را با قهرمانی به پایان برسانند. سپاهان بعد از گذشت ۱۱ سال دوباره در آستانه قهرمانی در جام حذفی قرار دارد و مس هم به شدت امید دارد تا بتواند با وجود تمامی حواشی‌ پیرامونش به قهرمانی برسد.

در این میان این فینال برای رامین رضاییان، ستاره بی‌چون و چرای سپاهان در دو سال اخیر هم به شدت مهم است. رضاییان که در لیگ برتر سابقه بازی برای تیم‌های راه آهن و پرسپولیس را هم دارد تاکنون موفق به کسب قهرمانی نشده و در هیچ کدام از تیم‌هایی که در داخل کشور و بیرون از کشور برای‌شان بازی کرده است جامی را لمس نکرده است. گرچه او در سالیان اخیر چندین و چند بار تا آستانه شکستن این طلسم قرار گرفت اما در نهایت جز ناکامی به چیزی نرسید. نمونه بارز آن هم به لیگ بیست و دوم برمی‌گردد که با سپاهان تا آستانه قهرمانی پیش رفت اما در نهایت با یک لغزش جام را به پرسپولیس واگذار کردند! 

شاید این احساس اشتباه نباشد که فکر کنیم رضاییان در برابر مس رفسنجان و تیم تحت هدایت محرم نویدکیا تلاش خود را دوچندان می‌کند تا هم به اولین جام دوران فوتبالی خود در حوزه باشگاهی برسد و هم کمک شایانی به سپاهان کند تا طلسم ۹ ساله این تیم در قهرمان نشدن شکسته شود. 

رضاییان که در آخرین اردوی تیم ملی حضور نداشت در این فصل جمعا ۲۹ بار برای سپاهان به میدان رفته که موفق به ثبت آمار خارق‌العاده ۷ گل و ۷ پاس گل شده و شانس این را دارد تا این آمار را بهبود ببخشد. 

۹۰۹۸