یکی از این دو طلسم شکسته می‌شود؛ حسرت ۹ ساله سپاهان یا محرم!

یکی از این دو طلسم شکسته می‌شود؛ حسرت ۹ ساله سپاهان یا محرم!

پایگاه خبری فوتبالی- از آخرین باری که سپاهان یک جام را بالای سر برده است ۹ سال می‌گذرد. 

به گزارش فوتبالی، سپاهان که در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر عملکرد پر فراز و نشیبی داشت و با وجود تمامی حواشی که داشت به کسب رتبه سوم بسنده کرد ترجیح داد تمرکز خود را معطوف به مسابقات جام حذفی کند و تا به اینجای کار هم موفق بوده و بعد از گذشت سال‌ها توانسته به فینال این مسابقات راه پیدا کند. 

طلایی‌پوشان دیار زاینده‌رود به خوبی می‌دانند که برای قهرمان شدن کار ساده‌ای ندارند و باید مسِ غول‌کشِ محرم نویدکیا را در آخرین راند شکست بدهند. مسی که برای رسیدن به دیدار نهایی استقلال، پیکان، تراکتور و آلومینیوم را قربانی کرد و حالا به دنبال مغلوب کردن سپاهان است.

یک نکته جالب که در فینال این دوره مسابقات جام حذفی وجود دارد این است که بالاخره حسرت یا طلسم ۹ ساله سپاهان یا محرم نویدکیا شکسته خواهد شد! از آخرین باری که طلایی‌پوشان و محرم یک جام قهرمانی را لمس کردند ۹ سال می‌گذرد. قهرمانی سپاهان در لیگ چهاردهم که با کاپیتانی محرم نویدکیا اتفاق افتاد.

به هرحال محرم در دو فصل حضور خود بر روی نیمکت سپاهان یک بار تا آستانه قهرمانی در لیگ برتر با این تیم پیش رفت اما سرانجام مغلوب پرسپولیس شد و به نایب قهرمانی بسنده کرد. فینال روز پنج‌شنبه جام حذفی این فرصت را هم به سپاهان و هم به محرم می‌دهد تا بتوانند طلسم‌شکنی کنند و بعد از لیگ چهاردهم دوباره با قهرمان شدن ملاقات کنند.

اگر مس رفسنجان پیروز شود و محرم نویدکیا در اولین فینال جام حذفی خود به عنوان سرمربی قهرمان شود یک قهرمانی ساده نخواهد بود. در عین حال که نویدکیا به اولین عنوان خودش در لباس مربی می‌رسد اما این اتفاق با شکست دادن تیم محبوبِ رخ می‌دهد که می‌تواند احساسی دوگانه در نویدکیا به وجود بیاورد. 

۹۰۹۸