واکنش سرمربی انگلیس به پیروزی خفیف مقابل صربستان

واکنش سرمربی انگلیس به پیروزی خفیف مقابل صربستان

پایگاه خبری فوتبالی - گرت ساوت گیت سرمربی انگلیس از اینکه شاگردانش برای رسیدن به پیروزی تحت فشار قرار گرفتند، خوشحال است.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم های انگلیس و صربستان از گروه C رقابت های یورو 2024 به مصاف هم رفتند که در نهایت سه شیرها با گل جود بلینگام به پیروزی یک بر صفر رسیدند و حالا صدرنشین گروه خود هستند. 

گرت ساوت گیت پس از پایان بازی گفت: "صربستان تیم بسیار قوی است. ما باید کمی رنج می کشیدیم که فکر می کنم واقعاً برای بازیکنانم خوب است. فکر می کنم دفاعی که از محوطه جریمه انجام دادیم، خیلی خوب بود و واقعاً لذت بردم. در نیمه دوم آنطور که می خواستیم، خوب نبودیم، اما رسیدن به پیروزی و 3 امتیاز مهم ترین نکته است."

"جود بلینگام؟ او نویسنده داستان خودش است. فکر می کنم تمامی مهاجمان ما شب خوبی سپری کردند. مطمئن هستم که در ادامه مسابقات، ما گل های زیادی به ثمر خواهیم رساند. بازی کردن مقابل تیم تدافعی مثل صربستان اصلاً کار آسانی نیست، اما توانستیم موقعیت های خوبی خلق کنیم. از این حقیقت خوشم آمدم که ما برای رسیدن به برد، واقعاً تحت فشار قرار گرفتیم و مجبور شدیم دفاع کنیم. کاملاً مشخص است که در فاز دفاعی نسبت به هفته گذشته پیشرفت زیادی داشتیم."

4416