رکوردی که ستاره رئال مادرید در اولین حضور فیکس خود در یورو ثبت کرد

رکوردی که ستاره رئال مادرید در اولین حضور فیکس خود در یورو ثبت کرد

پایگاه خبری فوتبالی - خیلی ها جود بلینگام را به عنوان یکی از ستارگان کلیدی یورو 2024 تصور می کنند و این بازیکن، شروع موثری در این بازی داشت.

به گزارش فوتبالی، بازیکن رئال مادرید در اولین بازی خود در یورو توانست گلی سه امتیازی را در مقابل صربستان به ثبت برساند و پیروزی شیرینی را نصیب تیمش کرد. بلینگام به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد و رکوردهای ویژه ای را در این بازی ثبت کرد. 

جود بلینگام در ولتینس آرنا توانست به قهرمان هواداران انگلیسی تبدیل شود و سه امتیاز شیرین را نصیب تیمش کرد. انگلیسی ها امیدوار هستند که طلسم ناکامی های خود در تورنمنت های ملی را بشکنند. 

بلینگام با 20 سال و 353 روز سن به سومین بازیکن جوان تاریخ تیم ملی انگلیس از نظر گلزنی در یورو تبدیل شد و فقط وین رونی و مایکل اوون بالاتر از او هستند. بلینگام برای اولین بار در یورو فیکس شد چرا که در یوروی قبلی در سه تا از هفت بازی حضور داشت اما در همه بازیهایش نیمکت نشین بود. 

فقط وین رونی با 18 سال و 237 روز سن در یورو 2004 مقابل سوییس و مایکل اوون با 20 سال و 189 روز سن در یورو 2000  مقابل رومانی در سن کمتری از بلینگام برای تیم ملی انگلیس در یورو گلزنی کردند. 

4125