قرارداد دو ستاره رئال مادرید به زودی تمدید می‌شود

قرارداد دو ستاره رئال مادرید به زودی تمدید می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه رئال مادرید به دنبال این است که لوکا مودریچ و لوکاس وازکز را برای یک فصل دیگر هم در تیم خود نگه دارد و به این ترتیب این دو بازیکن به زودی قرارداد جدیدی با رئال مادرید امضا خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی ، لوکا مودریچ و لوکاس وازکز دو تا از بازیکنان کهنه کار رئال مادرید هستند که در فصل آینده از کاپیتان های رئال مادرید خواهند بود. این دو بازیکن قراردادشان به زودی تمام می شود اما رئال مادرید برای یک فصل دیگر آن ها را حفظ خواهد کرد.

به نقل از فابریزیو رومانو، قرارداد لوکا مودریچ و لوکاس وازکز تا تابستان 2025 با رئال مادرید تمدید خواهد شد. لوکا مودریچ در فصلی که گذشت مبلغ ده میلیون یورو را در رئال مادرید به عنوان دستمزد دریافت می کرد اما او راضی شده است که دستمزد خود را کاهش بدهد تا در رئال مادرید بماند. در حقیقت لوکا مودریچ برای فصل پیش رو قرار است شش میلیون یورو در رئال مادرید دستمزد بگیرد که این مبلغ نشان می دهد که دستمزد مودریچ چهل درصد کاهش داشته است.

درباره لوکاس وازکز هم از قبل این تصمیم گرفته شده بود که او یک فصل دیگر هم در رئال مادرید بماند و قرارداد جدید او به زودی به طور رسمی به امضا می رسد.

1471