عکس؛ فریادهای بازیکنان ایتالیا هنگام خواندن سرود ملی

عکس؛ فریادهای بازیکنان ایتالیا هنگام خواندن سرود ملی

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته تیم ملی ایتالیا در اولین بازی خود در رقابت های یورو 2024 به مصاف تیم ملی آلبانی رفت و در نهایت در این بازی موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و هر سه امتیاز بازی را در گام اول به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، یکی از نکته هایی که در این بازی جلب توجه کرد، فریاد های بازیکنان تیم ملی ایتالیا در ابتدای بازی و در هنگام خواندن سرود ملی کشورشان بود. ایتالیایی ها در سال های اخیر به این قضیه معروف شده اند. آن ها با تمام وجود خود سرود ملی را پیش از شروع بازی ها اجرا می کنند. ایتالیایی ها به شکلی این کار را انجام می دهند که کودکانی که در مقابل این بازیکنان ایستاده اند، تعجب می کنند.

تیم ملی ایتالیا در دوره قبلی رقابت های جام ملت های اروپا توانست به قهرمانی برسد و جام را بالای سر ببرد. ایتالیایی ها حالا در یورو 2024 به عنوان مدافع عنوان قهرمانی حضور دارند و می خواهند که یک بار دیگر هم قهرمان شوند. بازی بعدی تیم ملی ایتالیا مقابل تیم ملی اسپانیا خواهد بود که یک بازی بسیار حساس است. ایتالیا در گام اول خود برد مطمئنی نداشته است و خیلی ها این تیم را در حد و اندازه یک مدعی نمی دانند.

1471