بهترین دروازه‌بان دنیا از نظر لیونل مسی

بهترین دروازه‌بان دنیا از نظر لیونل مسی

پایگاه خبری فوتبالیی - لیونل مسی کاپیتان تیم ملی آرژانتین می گوید، امیلیانو مارتینز دروازه بان استون ویلا، بهترین گلر حال حاضر دنیاست.

به گزارش فوتبالی، عملکرد بسیار موثر و مفید مارتینز در تیم ملی آرژانتین را نمی شود انکار کرد. در حقیقت، آلبی سلسته پیش از امی مارتینز، همیشه در درون دروازه مشکل داشت، اما حالا یک دروازه بان مطمئن در اختیار دارد. مارتینز به همراه آرژانتین قهرمان کوپا آمریکا و جام جهانی شده و کمتر کسی سیو بی نظیر او را در فینال جام جهانی 2022 مقابل فرانسه فراموش کرده است و اگر مارتینزی وجود نداشت، شاید مسی هیچ گاه به قهرمانی در جام جهانی نمی رسید.

حالا ستاره سابق بارسلونا و پی اس جی در مصاحبه ای با ESPN گفت: "بهترین دروازه بان دنیا؟ از نظر من، امی مارتینز بهترین است و حتی اگر بهترین نباشد، قطعا در بین بهترین گلرها قرار می گیرد. او در تیم ملی و باشگاهش ثابت کرده که چه قدر تواناست. فکر می کنم امروز یکی از کلیدی ترین مهره های استون ویلا به شمار می رود و توانست به هدف همیشگی اش که حضور در لیگ قهرمانان اروپا بود، دست پیدا کند. شکی ندارم که یکی از دلایل حضور استون ویلا در اروپا، به خاطر امی مارتینز است."

4416