واکنش ستاره فرانسوی میلان به جدایی از این تیم

واکنش ستاره فرانسوی میلان به جدایی از این تیم

 پایگاه خبری فوتبالی- تئو هرناندز مدافع چپ فرانسوی آث میلان که زمزمه جدایی او از روسونری شنیده می‌شد، به این موضوع واکنش نشان داد.

 به گزارش فوتبالی، تئو هرناندز مدافع چپ فرانسوی و ملی پوش تیم آث میلان که در حال حاضر یکی از بهترین‌های این پست به شمار می‌رود. در روز‌های اخیر شایعاتی مبنی بر جدایی او از روسونری و پیوستن به بایرن مونیخ و رئال مادرید مطرح شد.

 تئو هرناندز در پاسخ به این شایعات گفت: در حال حاضر فقط بر روی تیم ملی و جام‌ ملت‌‌های اروپا متمرکز هستم. اینکه در میلان می‌مانم یا آنجا را ترک می‌کنم، بزودی مشخص خواهد شد و همه خواهند فهمید.

 این موضوع در حالی است که با وجود علاقه زیاد بایرن مونیخ به تئو هرناندز، هنوز هیچ پیشنهادی برای مدافع چپ‌فرانسوی ارائه نشده است. زلاتان ابراهیموویچ نیز روز‌های گذشته در مورد این بازیکن صحبت کرده بود و گفت که تئو در جمع ما خواهد ماند.

 باشگاه بایرن مونیخ تحت شرایطی به دنبال جذب تئو هرناندز می‌رود که آلفونسو دیویس که تنها یک سال از قراردادش با باواریایی‌ها باقی مانده در این تابستان این تیم را ترک کند. رئال مادرید حاضر به پرداخت مبلغ درخواستی بایرن نیست و می‌خواهد سال آینده ستاره کانادایی را جذب کند و بایرن مونیخ نیز قصد ارائه دستمزد مدنظر دیویس را ندارد و باید دید در روزهای آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

۱۴۲۸