عکس؛ هالند در تعطیلات در قایق تفریحی و سوار بر جت اسکی

عکس؛ هالند در تعطیلات در قایق تفریحی و سوار بر جت اسکی

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که بخش اعظمی از ستارگان فوتبال دنیا درگیر مسابقات ملی هستند و در اردوی تیم هایشان برای یورو 2024 و کوپا آمریکا حضور دارند، ارلینگ هالند این روزها در تعطیلات به سر می برد!

به گزارش فوتبالی، هالند همچون بسیاری از ستارگان آفریقایی و آسیایی از تعطیلات لذت می برد چرا که تیم ملی نروژ به یورو راه نیافته است. در حقیقت در حالی که رقبای هالند همچون امباپه، بلینگام و هری کین در یورو حضور دارند و می خواهند در این مسابقات بدرخشند و شانس کسب جوایز فردی نظیر توپ طلا را برای خود افزایش بدهند، ارلینگ این روزها به تعطیلات رفته است و تصاویری از او در یک قایق تفریحی و همچنین در جت اسکی منتشر شده است. 

هالند در زمینه فوتبال ملی خوش شانس نبوده است و همچون هموطنش اودگارد در یورو حضور ندارد اما در هر صورت سعی می کند که از تعطیلاتش به بهترین شکل ممکن لذت ببرد.

فصل اول ارلینگ در سیتی رویایی بود اما بدشانس بود که توپ طلا به او اهدا نشد. این بازیکن در دومین فصلش با مصدومیت هایی مواجه بود اما با این وجود، آمار قابل قبولی داشت و برای دومین سال متوالی به قهرمانی لیگ انگلیس دست پیدا کرد.

در هر صورت هالند حالا باید خود را برای سومین فصلش در سیتی اماده کند و امیدوار است که با درخشش در این تیم بتواند شانسی برای کسب توپ طلای 2025 داشته باشد به خصوص که سیتی در جام جهانی باشگاه های 32 تیمی نیز حضور خواهد داشت.

4125