سپاهان دو - گل‌گهر یک| پیش به سوی فینال با تلفات/ محمد مورایس در آستانه اولین جام با سپاهان

سپاهان دو - گل‌گهر یک| پیش به سوی فینال با تلفات/ محمد مورایس در آستانه اولین جام با سپاهان

پایگاه خبری فوتبالی- شاگردان مورایس موفق شدند با دبل هادی محمدی، گل‌گهر را در نقش جهان شکست دهند و به فینال جام حذفی صعود کنند.

به گزارش فوتبالی، در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی، سپاهان از ساعت 19:45 امروز در ورزشگاه نقش جهان میزبان گل‌گهر بود.

سپاهانی‌ها در نیمه اول این بازی غافلگیر شدند و گل‌گهر توانست روی اشتباه مهلک میرزازاد به گل اول دست پیدا کند. در دقیقه 6 بازی، ابوالفضل رزاق‌پور ارسالی به روی دروازه سپاهان انجام داد که توپ به سمت دروازه منحرف شد و درحالی که میرزازاد جاگیری خوبی نداشت و از دروازه فاصله گرفته بود، توپ دور از دستان او وارد دروازه شد تا زردپوشان خیلی زود از حریف عقب بیفتند.

شاگردان مورایس که نمی‌خواستند بازنده به رختکن بروند، حملات زیادی را روی دروازه حریف تدارک دیدند و بالاخره در دقیقه 2+45 این حملات به ثمر نشست و این هادی محمدی بود که توانست روی ارسال فوق‌العاده رضاییان، دروازه گل‌گهر را باز کند تا بازی به تساوی کشیده شود.

در نیمه دوم، سپاهان توانست برای دومین بار به گل برسد و از حریف سیرجانی خود پیش بیفتد. در دقیقه 67، باز هم به دنبال ارسالی به روی دروازه گل‌گهر، هادی محمدی به هوا برخاست و با یک ضربه سر محکم دومین گل خودش و تیمش را به ثمر رساند تا ستاره طلایی‌پوشان در نیمه نهایی لقب بگیرد.

در پایان، شاگردان مورایس موفق شدند با دبل هادی محمدی، گل‌گهر را با نتیجه 2-1 شکست دهند و به فینال جام حذفی صعود کنند.

مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران

سپاهان - گل گهر سیرجان

شنبه ۲۶ خرداد ساعت ۱۹:۴۵

ورزشگاه نقش جهان اصفهان

ترکیب سپاهان

نیما میرزازاد، میلاد زکی‌پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، محمد کریمی, برایان دابو، امید نورافکن (۶۰ کاوه رضاییفرشاد احمدزاده، رضا شکاری (۸۵ محمد دانشگر) و شهریار مغانلو (2+90 آریا یوسفی)

سرمربی: ژوزه مورایس

ترکیب گل‌گهر

ابوالفضل رزاق‌پور، محمدرضا اخباری، علی‌رضا علی‌زاده، بهنام برزای، علی‌اصغر عاشوری، علیرضا کوشکی، مهدی ممی‌زاده (71 اریک باینامامسیح زاهدی، سعید سحرخیزان ( ۶۰ مسعود زائرکاظمینی)، سامان فلاح و احمدرضا زنده‌روح

سرمربی: مارینوس اوزونیدیس

شرح گل

سپاهان صفر - گل‌گهر یک (دقیقه 6؛ ابوالفضل رزاق‌پور): ارسال ابوالفضل رزاق‌پور از سمت راست خط دفاعی سپاهان به شکل عجیبی با جاگیری و اشتباه فاحش نیما میرزازاد به گل اول مسابقه تبدیل شد.

گل اول گل‌گهر به سپاهان

سپاهان یک - گل‌گهر یک (دقیقه ۲+۴۵؛ هادی محمدی): یک ارسال تماشایی از رامین رضاییان روی تیرک دوم با پرش فوق العاده و ضربه سر بی‌نقص هادی محمدی به گل تساوی بدل شد.

گل اول سپاهان به گل‌گهر

سپاهان دو - گل‌گهر یک (دقیقه ۶۷؛ هادی محمدی): ارسال مواج میلاد زکی‌پور روی یک ضربه ایستگاهی که از سمت راست خط دفاعی گل گهر ارسال شد، با اشتباه اخباری در خروج از دروازه بار دیگر روی تیرک دوم دروازه با ضربه سر هادی محمدی و گلزنی این بازیکن همراه شد تا شماره ۲ طلایی‌پوشان اصفهانی به شکلی غیرمنتظره ستاره تیمش در مسابقه نیمه نهایی لقب بگیرد.

گل دوم سپاهان به گل‌گهر

کارت زرد

سپاهان: هادی محمدی (54)، سیاوش یزدانی (70)، شهریار مغانلو (88)

گل‌گهر: بهنام برزای (19)، علیرضا علیزاده (69)

کارت قرمز

سپاهان: میلاد زکی پور (76)

گل‌گهر: اریک بایناما (76)

لحظات حساس

دقیقه ۱۰: ضربه مهدی ممی‌زاده از پشت محوطه جریمه به شکل خطرناکی با واکنش میرزازاد به کرنر فرستاده شد.

دقیقه ۱۷: شوت رامین رضاییان روی یک ضربه ایستگاهی پس از واکنش محمدرضا اخباری روی تیرک افقی فرود آمد و به کرنر رفت.

دقیقه ۲۶: ضد حمله خطرناک گل گهر سعید سحر گیزدان را در نزدیکی محوطه شش قدم در موقعیت بسیار خوبی قرار داد. بین سحرخیزان و خط دروازه سپاهان فقط هادی محمدی و نیما میرزازاد قرار داشتند که مهاجم گل گهر توپ را از میرزازاد عبور داد ولی هادی محمدی آن را از روی خط برگرداند تا شرایط برای سپاهان بدتر از این نشود.

دقیقه ۳۰: سپاهان تا آستانه گلزنی پیش رفت ولی احمدرضا زنده روح با دخالت به موقع مانع از تساوی بازی شد.

دقیقه ۳۵: ضربه رضا شکاری می‌رفت که دروازه گل گهر را باز کند ولی باز هم دخالت مدافع گل گهر توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۴۳: شوت سهمگین میلاد زکی‌پور را محمدرضا اخباری با یک واکنش خیره کننده با دست مخالف به کرنر فرستاد تا همچنان سپاهان در باز کردن دروازه حریفش ناکام مانده باشد.

دقیقه ۱+۴۵: پاس فوق العاده محمد کریمی در محوطه جریمه به میلاد زکی‌پور رسید ولی تا او تصمیم بگیرد بهنام برزای با تکل توپ را به کرنر زد و این موقعیت فوق العاده برای طلایی پوشان از بین رفت.

دقیقه ۶۹: ارسال مهدی ممی‌زاده با ضربه سر مسعود زائر کاظمینی همراه شد و توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه سپاهان به اوت رفت.

دقیقه ۸۳: شوت رامین رضاییان روی یک ضربه ایستگاهی که از زاویه بسته زده شد با واکنش خوب اخباری برگشت داده شد.

7474