پاسخ فکری به یک ابهام؛ چرا به میلیچ و دیاباته بازی نمی‌داد؟

پاسخ فکری به یک ابهام؛ چرا به میلیچ و دیاباته بازی نمی‌داد؟

پایگاه خبری فوتبالی - محمود فکری می‌گوید هیچ مشکلی با دو شاگرد خارجی خود در زمان حضورش در استقلال نداشته است.

به گزارش فوتبالی، محمود فکری در مصاحبه مفصل خود با ایسنا درباره شایعه اختلاف با بازیکنان خارجی در زمان حضور در استقلال صحبت کرده و توضیحاتی ارائه داده است. 

سرمربی سابق آبی‌ها می‌گوید داستان اختلاف با بازیکنان خارجی هم به فضای تخریبی علیه وی برمی‌گردد .

او در ادامه مورد جالبی از شیخ دیاباته بازگو می‌کند و می‌گوید این مهاجم در زمان های مختلف می‌گفته پایش درد می‌کند و نمی‌تواند بازی کند! 

صحبت‌های فکری درباره دیاباته را بخوانید:" دیاباته در بحث تمرین کردن از نظر سلامتی مشکلی نداشت و من هم بازی می‌دادم ولی در زمان‌های مختلف میگفت پایم درد می‌کند و نمی‌توانم بازی کنم. حالا پولش را از باشگاه نگرفته بود یا پشت پرده موضوع دیگری بود که برای من بازی نکند یا چطوری بوده، نمی‌دانم؟ پزشک تیم ما رفت و به او گفت از نظر تیم پزشکی مشکلی ندارید و ما حتماً این موضوع را به باشگاه گزارش می‌دهیم و مطمئناً باشگاه این را لحاظ خواهد کرد و با شما برخورد خواهد شد. دیدیم که از فردا به تمرین آمد."

فکری درباره میلیچ هم می‌گوید که مشکلی با وی نداشته ولی بازیکن کروات را علیه وی کردند:" در بحث میلیچ هم خیلی خواستند او را علیه من بکنند و کردند. من با میلیچ مشکلی نداشتم. هر وقت اگر خوب بود بازی می‌دادم و هر وقت اگر افتی داشت بازیکن بهتر را استفاده می‌کردم. یکی از مشکلات میلیچ بحث مالی‌اش بود. وقتی پول نمی‌گرفت یا کیفیتش پایین می‌آمد یا تمرکزش بهم می‌خورد یا صد خود را در زمین نمی‌گذاشت. مثلا من مشاهده می‌کردم در این بازی کیفیت لازم خودش را ندارد یا در تمرین خوب نبوده است . ولی زمان‌هایی که خوب بوده سعی می‌کردم از او استفاده کنم. مشکل او با باشگاه و مسائل مالی‌اش بوده است که حق و حقوقش را نمی‌دادند یا بازی نمی‌کرد یا کیفیتی نداشت. ولی فضای مجازی و رسانه‌ای این را به زمین من انداختند که من بازی‌اش نمی دادم در حالی که اینطوری نبود. هواداران هم خیلی اطلاعات دقیق نداشتند و آگاه نبودند و هر چه رسانه‌ها می‌گفتند همان را تکرار می‌کردند.»

سرمربی اسبق آبی پوشان به این شایعه هم که چون دیاباته و میلیچ مسیحی بودند و او به آن‌ها بازی نمی‌داده، چنین پاسخی داده است:" شایعات مختلف بود. حتی بحث بدتر از این هم بود در حالی که چنین چیزی نبود. از روزی که به استقلال آمدم، چون سوکومورخوف مسیحی بود من برای آن مربی بازی نمی کردم یا در استقلال نمی ماندم؟ یا مربیان دیگر آمدند یا همبازیانی به استقلال آمدند که دین‌های مختلف داشتند. فضا به قول گفتنی بس ناجوانمردانه آلوده بود."

1997