خاطره مظلومی از ورزشگاه امجدیه؛ از وسط زمین به تراکتور گل زدم!

خاطره مظلومی از ورزشگاه امجدیه؛ از وسط زمین به تراکتور گل زدم!

پایگاه خبری فوتبالی- برگزار یک مسابقات دوستانه  خیرخواهانه در ورزشگاه شهید شیرودی خاطرات اهالی فوتبال از این ورزشگاه را زنده کرد.

به گزارش فوتبالی، عصر دیروز یک مسابقه دوستانه با اهداف خیرخواهانه در ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار شد. در این مسابقه که به مناسبت روز جهانی مبارزه با کار کودک برگزار شد پیشکسوتان دو تیم استقلال و  پرسپولیس مقابل هم قرار گرفتند.

برگزاری این مسابقه باعث شد بازیکنان قدیمی دو تیم بعد از مدت‌ها پا به ورزشگاه شهید شیرودی بگذارند و دوباره به یاد مسابقاتی که در این ورزشگاه انجام داده‌اند. یکی از این پیشکسوتان پرویز مظلومی سرمربی اسبق استقلال بود.

مظلومی درباره بهترین خاطراتش از این ورزشگاه و بهترین گل‌هایی که در استادیوم شیرودی زده سات گفت: «من در امجدیه خیلی بازی کرده‌ام و خیلی هم گل‌های زیاد و حساس و مهمی زده‌ام. اما فکر کنم زیباترین گلم در این ورزشگاه بازی تاج با تراکتور بود که از وسط زمین شوت زدم و شانسی وارد دروازه شد و بازی با همان یک گل به سود ما تمام شد. یادم می‌آید یک بازی با نیروی زمینی هم داشتیم. حمید بابازاده 9 بازی بود که گل نخورده بود. اما در همان بازی دو گل زدم که پاس هر دو گل را مجید به من داد. یکی از این پاس‌ها کمی ارتفاع داشت. من در ارتفاع نیم‌متری شیرجه زدم و با سر گل زدم. مجید پرسید چرا با پا نزدی؟ گفتم با سر مطمئن‌تر بود. حالا هر جا که دور هم جمع می‌شویم این خاطره را تعریف می‌کند.»

1359