تکل وحشتناک خشن مدافع اسکاتلند روی گوندوغان

تکل وحشتناک خشن مدافع اسکاتلند روی گوندوغان

پایگاه خبری فوتبالی - رایان پورتیوس مدافع اسکاتلند با یک تکل خشن روی پای ایلکای گوندوغان، هافبک تیم ملی آلمان،هم از بازی اخراج شد و هم یک پنالتی به میزبان هدیه داد.

به گزارش فوتبالی، دیدار افتتاحیه یورو 2024، جمعه شب میان دو تیم آلمان و اسکاتلند در ورزشگاه آلیانتس آرنا برگزار شد. در این دیدار، مانشافت شروع بسیار خوبی داشت و در دقیقه 10، فلورین ویرتز با یک ضربه دقیق، دروازه گان را گشود و سپس در دقیقه 19، جمال موسیالا با یک شوت محکم، دومین گل را زد و سپس در آخرین دقایق نیمه اول، یک اتفاق دلهره آور برای آلمان رخ داد که آن هم تکل بسیار خشن پورتیوس روی پای گوندوغان بود. در نهایت داور پس از بررسی صحنه به کمک VAR، یک پنالتی به سود مانشافت اعلام کرد و پورتیوس با دریافت کار قرمز از زمین بازی اخراج شد. 

در این صحنه، مدافع اسکاتلندی با هر دو پا روی مچ هافبک بارسلونا تکل رفت و بعد از آن، گوندوغان و پورتیوس روی زمین افتادند و تیم پزشکی به کمک آن ها رفت.

 ستاره بارسلونا کاملاً مشخص بود که درد زیادی را تحمل می کند. کلمنت تاپین هم بعد از بازبینی صحنه به سوی پورتیوس رفت و او را با کارت قرمز از زمین بازی اخراج کرد.

4416