جانشین اوسمار در پرسپولیس؛ قطعا یک سرمربی خارجی!

جانشین اوسمار در پرسپولیس؛ قطعا یک سرمربی خارجی!

پایگاه خبری فوتبالی- در صورتی که ادعای معاون باشگاه پرسپولیس صحت داشته باشد، یک مربی خارجی، فصل آینده هدایت این تیم را به عهده خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، اگرچه از دراگان اسکوچیچ به عنوان گزینه اصلی جانشینی اوسمار ویرا در پرسپولیس نام برده شده بود اما بعد از منتفی شدن حضور این مربی در قهرمان لیگ برتر، نام مهدی تارتار به عنوان سرمربی احتمالی پرسپولیس نام برده شد.

البته که نام دایی هم به عنوان گزینه مورد نظر رضا درویش مطرح بود اما سرمربی اسبق پرسپولیس، چند روز قبل در مصاحبه‌ای اعلام کرد که قرار نیست او دوباره روی نیمکت این تیم بنشیند.

حالا و در شرایطی که هواداران پرسپولیس منتظرند که هر چه زودتر تکلیف نیمکت تیم محبوبشان مشخص شود، حسین بادامکی معاون این باشگاه، مدعی شده که قطعا یک سرمربی خارجی هدایت این تیم را به عهده خواهد گرفت.

او گفته است:" همه مربیانی که با آن‌ها درحال مذاکره هستیم خارجی هستند و با احترام به مربیان داخلی، هیچ گزینه ایرانی مدنظر ما نیست. با توجه به اینکه بودجه محدودی هم داریم کارمان برای انتخاب مربی کمی سخت است."

حالا باید منتظر ماند و دید که چه زمانی از سرمربی خارجی پرسپولیس رونمایی خواهد شد. این در حالیست که تکلیف نیمکت استقلال هم هنوز مشخص نشده و برخی طرفداران این تیم در فضای مجازی، خواهان استخدام یک مربی خارجی شده‌اند و شاید بعد از سالها، دوباره هر دو تیم محبوب پایتخت، از سرمربی خارجی به عنوان نفر اول نیمکتشان استفاده کنند.

2636