مورایس: برای پیروزی مقابل گل‌گهر باید بهتر از اینها باشیم

مورایس: برای پیروزی مقابل گل‌گهر باید بهتر از اینها باشیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید ما برابر یک تیم خیلی خوب باید بازی کنیم و برای اینکه بتوانیم این تیم را شکست بدهیم، باید بهتر از این‌ها باشیم.

به گزارش فوتبالی، ژوزه مورایس در نشست خبری قبل از بازی سپاهان مقابل گل‌گهر سیرجان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: آخرین نشست خبری این فصل در اصفهان است. من بابت همه زحمات شما در این مدت تشکر می‌کنم. در مورد بازی باید بگویم که خوش شانس بودیم که قرعه به گونه‌ای افتاد که بتوانیم در خانه بازی کنیم.  ما باید برابر یک تیم خیلی خوب بازی کنیم و برای اینکه بتوانیم این تیم را شکست بدهیم، باید بهتر از اینها باشیم.

وی افزود: می‌دانید که این فصل بالا و پایین خیلی زیادی داشت. به همین دلیل ما آن تیم قوی‌ای که می‌توانستیم باشیم، نبودیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به اهمیت بازی مقابل گل‌گهر تصریح کرد: بازیکنانم می‌دانند این بازی در مرحله نیمه نهایی جام حدفی برگزار می‌شود اما مانند یک فینال است و فقط یک تیم از بازی فردا می‌تواند در دیدار پایانی جام حذفی حضور پیدا کند. همان تیمی که برنده زمین است. پس نمی‌توانیم دنبال نتیجه دیگری باشیم  چرا که باید برنده از زمین خارج شویم.

مورایس ادامه داد: باید امیدوار باشیم که بازیکنان ما در حداکثر توان  و بازدهی خودشان به عنوان یک تیم باشند. چون اخیراً ساده نبود رفتارهایی که باید داشته باشیم را نشان بدهیم. ولی بازی است که به بهترین نحو برای آن آماده شدیم. یک تیم دیگر از خودمان که بالا و پایین زیاد داشت و امیدوارم فردا بهترین روز برای ما باشد. آن تیم هواداری ما است. می‌دانم که تمام این بالا و پایین‌ها یک مسئول دارد که من مسئولش هستم. من آماده هر اتفاقی در آخر فصل هستم و آرزوی موفقیت برای همه دارم.

وی در مورد آخرین وضعیت بازیکنان ملی پوش سپاهان پیش از بازی گل‌گهر سیرجان عنوان کرد:  این قضیه در طول فصل هم وجود داشته و ما به آن عادت داریم. ما سعی می‌کنیم در بهترین شرایط به زمین برویم. فقط یک بازیکن(امید نورافکن)   در دیدار تیم ملی مقابل ازبکستان 70 دقیقه بازی کرد. به همین دلیل زمان بیشتری برای ریکاوری نسبت به بقیه بازیکنان نیاز دارد. به همین دلیل تلاش کردیم مدیریت کنیم که شرایط این بازیکن را برای بازی فردا آماده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد اینکه آیا عدم دعوت برخی بازیکنان سپاهان به تیم ملی روی روحیه و عملکرد آنها مقابل گل‌گهر تاثیرگذار است، گفت: در مورد فرشاد احمدزاده و میلاد زکی‌پور صحبتی نمی‌کنم چون معمولاً جزو بازیکنانی نبودند که به تیم ملی دعوت شوند. ولی در مورد رامین رضاییان ناراحت شوم. چون قبل از اعلام لیست تیم ملی یکی از بهترین عملکردهای خودش را نشان داد و حتی در بازی آخر هتریک کرد.

وی ادامه داد: این تصمیم برای من شگفت انگیز بود. اما رامین یا هر بازیکن دیگری باید به تصمیم سرمربی تیم ملی احترام بگذارد.  چرا که ایشان بازیکنان را دعوت می‌کنند؛ ولی فکر می‌کنم رضاییان بازیکن ارزشمندی است  و فکر نمی کنم اینجوری باقی بماند.

2636