بهترین مدافع دنیا هم‎‌تیمی رونالدو می‌شود؟

بهترین مدافع دنیا هم‎‌تیمی رونالدو می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - النصر عربستان قصد دارد با ارائه یک پیشنهاد به لیورپول، ویرجیل فن دایک را به خدمت بگیرد و اگر چنین انتقالی رخ دهد، این مدافع هلندی بیشترین دستمزد را میان مدافعان خواهد گرفت. 

به گزارش فوتبالی، تنها یک سال دیگر از قرارداد فن دایک با لیورپول باقی مانده و همین موضوع سبب شده تا بایرن مونیخ و حتی النصر به دنبال جذب ستاره هلندی باشند. همچنین مارکا مدعی است باشگاه عربستانی چند روز قبل با نمایندگان فن دایک مذاکره کرده اندو پیشنهاد وسوسه انگیزشان را ارائه دادند که باعث می شود فن دایک بیشترین دستمزد را میان مدافعان بگیرد. 

به نقل از سایت گل، علیرغم این پیشنهادها، ستاره سی و دو ساله می گوید که فقط روی بازی کردن برای لیورپول در فصل بعد تمرکز کرده. فن دایک در ماه قبل گفت: "هنوز یک سال از قراردادم باقی مانده. من کاپیتان لیورپول هستم و قبل تر اعلام کردم که می خواهم زیر نظر مربی جدید کار کنم. البته تغییرات زیادی در لیورپول اعمال خواهد شد، اما ایمان دارم که می توانیم به موفقیت بزرگی دست پیدا کنیم."

فن دایک در ژانویه سال 2018 به لیورپول پیوست و تاکنون 270 بار برای این باشگاه به میدان رفته و قهرمان چمپیونز لیگ، لیگ برتر انگلیس، اف ای کاپ، جام اتحادیه و جام جهانی باشگاه ها شده است.

4416