ربیعی: به دلیل خصومت شخصی که با من دارند صحبت‌های نامربوطی را انجام می‌دهند

ربیعی: به دلیل خصومت شخصی که با من دارند صحبت‌های نامربوطی را انجام می‌دهند

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی سابق تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: از تمام کسانی که با آبروی من بازی کرده اند به صورت قانونی عمل خواهم کرد.

به گزارش فوتبالی، محمد ربیعی سرمربی سابق تیم فوتبال مس رفسنجان در رابطه با پرونده فساد در فوتبال اظهار داشت: حدود یک ماه اسم من در بخش‌های مختلف مطرح می‌شود و من به دلیل اعتمادی که به نهادهای قضائی و… تصمیم به سکوت گرفته بودم تا دوستان به بهترین شکل ممکن به پرونده رسیدگی کنند. اما اکنون فضا را طوری دیگری می بینم و فکر می‌کنم برخی‌ها به دلیل خصومت شخصی که با من دارند صحبت‌های نامربوطی را انجام می‌دهند.

او ادامه داد: تا زمانی که نهادهای قضائی تصمیمی نگرفته‌اند فکر می‌کنم تهمت زدن راحت‌ترین کار ممکن باشد. من به صورت قانونی علیه صحبت‌هایی که نامربوط با من زده شده اقدام خواهم کرد. کسی که سمت قضائی در فدراسیون فوتبال دارد به راحتی صحبت‌هایی را به زبان می‌آورد و حتماً مدارکی هم با این صحبت‌ها دارند. من قطره قطره در این فوتبال آبرو جمع کرده‌ام و اجازه نمی‌دهم کسی با شرافتم بازی کند.

ربیعی افزود: من ۴ سال از بهترین پروژه‌های فردی خود را در مس رفسنجان گذراندم و اینکه گفته می‌شود فساد فردی، فساد سیستمی و… وجود دارد حتماً دستگاه‌های نظارتی با آن برخورد می‌کنند. من پله پله در این فوتبال بالا آماده‌ام و کارم را با آنالیزوری آغاز کردم تا به جایی که اکنون رسیده‌ام، هستم. در ۳ سال اخیر تیم‌هایی که هدایت آنها را بر عهده داشتم در بین ۶ تیم بالای جدول بوده‌اند. نباید به خودمان اجازه دهیم که به هر شخصی به راحتی تهمت وارد کنیم. من مسئول فنی بودم و باید در رابطه با مسائل فنی صحبت کنم. تیم من در سال گذشته بیشترین آمار را از لحاظ اشتباهات داوری داشته من در سال اول حضور مس در لیگ برتر، این تیم ۳۱ بازی انجام داد که در هیچ بازی برای ما پنالتی گرفته نشد.

او افزود: اگر قرار بوده باشد که تیم من با کمک داوران بالا آماده باشد پس چرا یک پنالتی برای ما گرفته نشد.

ربیعی در پاسخ به این سوال که در جلسه با مقامات در چه مواردی از او سوال پرسیده شده، گفت: پاسخ‌هایی که لازم بود را به مقامات قضائی دادم اما در آینده‌ای نزدیک با تمام مدارک در رسانه ملی به تمام شبهات پاسخ می‌دهم. مسئول برگزاری مسابقات چگونه می‌تواند به سود تیم من عمل کند؟ صبر من لبریز شده و زمان بهترین قاضی است.

2636