حسینی: برگزاری نیمه‌نهایی جام حذفی پس از لیگ اشتباه است

حسینی: برگزاری نیمه‌نهایی جام حذفی پس از لیگ اشتباه است

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی آلومینیوم اراک همانند همتای خود در مس رفسنجان از برنامه‌ریزی مراحل پایانی جام حذفی انتقاد کرد.

به گزارش فوتبالی، مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و مس رفسنجان اظهار داشت: بعد از دو هفته تعطیلی تلاش کردیم تمرینات خوبی داشته باشیم. حفظ تیم به مدت دو هفته در پایان فصل دشوار است. با حمایت مدیریت و تعهد و پشتکار بچه‌ها، تعطیلات و تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم.

وی با تمجید از مس رفسنجان گفت: به مصاف تیمی می‌رویم که همیشه برای ارائه بازی خوب تلاش کرده است. با تفکر مربی خوب مس آشنا هستم و می‌دانم می‌خواهند از عقب زمین بازی کنند. آنها به دنبال فوتبال بازی کردن هستند و تیمی بی‌حاشیه و خوب محسوب می‌شوند. این مسئله کمک می‌کند بازی خوبی ببینیم و امیدوارم هر تیمی بهتر بازی می‌کند، به حقش برسد.

سرمربی آلومینیوم با بیان اینکه امسال برنامه‌ریزی بدی صورت گرفت، تصریح کرد: فینال جام حذفی باید قبل از پایان لیگ برگزار شود؛ یا اینکه فقط فینال جام حذفی بعد از پایان لیگ باشد؛ نه اینکه نیمه‌نهایی هم پس از لیگ برگزار شود. برگزاری نیمه‌نهایی جام حذفی بعد از لیگ یک اشتباه بزرگ است و هیچ‌جا چنین چیزی نمی‌بینید.

حسینی در پاسخ به این پرسش که چه انتظاری از هواداران آلومینیوم دارد، خاطرنشان کرد: انتظار دارم هواداران مانند همیشه، به کمک ما بیایند و تیم خودشان را در این مسابقه بسیار سخت تشویق کنند. امیدوارم بازی خوبی ارائه کنیم و به نتیجه مورد نظرمان برسیم.

2636