واکنش اینستاگرامی بلینگام به گذشت یکسال از پیوستنش به رئال مادرید

واکنش اینستاگرامی بلینگام به گذشت یکسال از پیوستنش به رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - جود بلینگام یک سال پیش در چنین روزی بود که از بروسیا دورتموند به رئال مادرید پیوست و به این ترتیب کار خود را در جمع مادریدی ها شروع کرد.

به گزارش فوتبالی ، بلینگام در اولین سال حضورش در رئال مادرید عملکرد بی نظیری داشت. او به همراه رئال مادرید قهرمانی در رقابت های لالیگا، لیگ قهرمانان اروپا و سوپرکاپ اسپانیا را تجربه کرد. جود بلینگام بهترین گلزن رئال مادرید در رقابت های لالیگای اسپانیا در فصل اخیر بود.

حالا که یک سال از پیوستن جود بلینگام به رئال مادرید گذشته است، این ستاره انگلیسی با انتشار یک پست در شبکه های اجتماعی نوشته است:" یک سال پیش امروز. هر لحظه از آن را تاکنون دوست داشته ام."

جود بلینگام تصاویری را هم از لحظه معارفه اش در کنار فلورنتینو پرز، قهرمانی در رقابت های سوپر کاپ اسپانیا، قهرمانی در لالیگا اسپانیا و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را منتشر کرده است.

این ستاره انگلیسی در حال حاضر یکی از مدعی های اصلی فتح جایزه توپ طلا در سال 2024 به حساب می آید. در حقیقت او به همراه وینیسیوس جونیور دو مدعی اصلی توپ طلای 2024 هستند. باید دید که عملکرد بلینگام در یورو 2024 به چه شکل خواهد بود.

1471