اختلاف نظر دکو با لاپورتا بر سر وینگر برزیلی بارسلونا

اختلاف نظر دکو با لاپورتا بر سر وینگر برزیلی بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - فصل نقل و انتقالات در فوتبال اروپا از راه رسیده است و تیم های مختلف تغییراتی را که در نظر دارند، در ترکیب خود ایجاد می کنند و به این ترتیب برای شروع فصل جدید آماده می شوند.

به گزارش فوتبالی ، باشگاه بارسلونا با توجه به شرایط مالی خاصی که دارد، توان این را ندارد که بدون به فروش رساندن بازیکن به سراغ خرید بازیکنان و ستاره های جدید برود. یکی از بازیکنانی که باشگاه بارسلونا او را زیر نظر گرفته است، نیکو ویلیامز از اتلتیک بیلبائو است.

به نقل از روزنامه اسپورت کاتالونیا، خوان لاپورتا در نظر دارد تا در این تابستان رافینیا، وینگر برزیلی بارسلونا فروخته شود و نیکو ویلیامز به جای او جذب شود. این نظر لاپورتا مورد تایید دکو نیست. در حقیقت دکو که مدیر ورزشی بارسلونا است، حامی اصلی رافینیا در بارسلونا است و معتقد است که رافینیا باید در جمع آبی و اناری ها بماند و این بازیکن عملکردی بهتر از نیکو ویلیامز خواهد داشت.

ژاوی هرناندز به این دلیل از بارسلونا برکنار شد که سیاست های نقل و انتقالاتی اش با خوان لاپورتا در یک راستا نبودند. حالا به نظر می رسد که دکو مدیر ورزشی بارسلونا هم با خوان لاپورتا در مورد نقل و انتقالات، اختلاف نظر هایی دارد.

1471