تهدید به سبک‌ وریا: نیاز باشد، صحبت شخصی هم علیه نکونام دارم!

تهدید به سبک‌ وریا: نیاز باشد، صحبت شخصی هم علیه نکونام دارم!

پایگاه خبری فوتبالی - وریا غفوری می‌گوید اگر نیاز باشد صحبت شخصی هم علیه نکونام انجام خواهد داد و همه چیز را باز خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، وریا غفوری مدتی قبل مصاحبه تندی علیه جواد نکونام انجام داد و مدعی شده بود این سرمربی از شایستگی و شرایط لازم برای هدایت استقلال برخوردار نیست و همچنین درباره دلایل ناکامی آبی‌ها از کسب عنوان قهرمانی هم صحبت کرده بود که این صحبت های غفوری حتی با واکنش امیرحسین صادقی هم مواجه شد.

با این وجود غفوری در صحبت جدیدی که با خبرنگاران در حاشیه دوره مربیگری سطح A آسیا داشته، تاکید دارد که انتقادات وی از روی مسائل شخصی نبوده و به عنوان یک استقلالی که دغدغه این تیم را دارد، این انتقادات را مطرح کرده است.

مدافع سابق استقلال اما در ادامه وقتی با پرسشی دوباره مواجه شد که به نظر انتقادات وی از روی ناراحتی های شخصی از جواد نکونام بوده، پاسخ جالبی داشت و مدعی شد اگر می‌خواسته شخصی صحبت کند، جور دیگری حرف می‌زده و اگر نیاز باشد برخی مسائل را باز خواهد کرد!

غفوری در این زمینه چنین گفت: «من اگر می‌خواستم شخصی صحبت کنم، یک جور دیگر صحبت می‌کردم. بحث من اصلا شخصی نبوده و اگر نیاز باشد یک روز شخصی صحبت کنم، همه چیز را باز می‌کنم.»

اظهار نظری که رگه هایی از تهدید را هم شاید داشته باشد و باید دید جواد نکونام به این صحبت های شاگرد سابق خود در فولاد که خیلی هم وایرال شده، واکنشی خواهد داشت یا نه.

1997