واکنش کاپیتان تیم ملی انگلیس به فصل اولش در بایرن مونیخ

واکنش کاپیتان تیم ملی انگلیس به فصل اولش در بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی- هری کین از فصل نخست حضورش در بایرن مونیخ خوشحال است و می‌خواهد در رقابت‌های یورو که در آلمان برگزار می‌شود هم خوش بدرخشد.

به گزارش فوتبالی، هری کین یکی از بدشانس‌ترین و البته بااستعدادترین بازیکنان حال حاضر فوتبال دنیا است. او جام معتبری در ویترین افتخارات خود ندارد، با این‌که بارها توانسته عنوان آقای گلی لیگ برتر انگلیس و بوندسلیگا را به دست بیاورد و از نظر فردی، افتخارات زیادی به دست آورده است. او فصل گذشته از تاتنهام به بایرن مونیخ پیوست، اما بایرن مونیخ پس از 12 سال هیچ جامی کسب نکرد تا باز هم دست کاپیتان تیم ملی انگلیس از جام کوتاه بماند.

اما هری کین فصلی که با بایرن مونیخ پشت سر گذاشت را دوست دارد. او در این بار گفت: «تجربه خیلی خوبی بود. احساس می‌کنم بازی در تیم بزرگی مثل بایرن مونیخ می‌تواند باعث پیشرفت یک بازیکن شود. فشاری که در این باشگاه برای رسیدن به موفقیت وجود دارد، باعث می‌شود تا شما پیشرفت کنید. بازیکنان و مربیان در بایرن مونیخ سطح بالایی دارند و من از حضور در کنار آن‌ها لذت بردم.»

مهاجم انگلیسی باواریایی‌ها در ادامه اضافه کرد: «از بازی در استادیوم‌های متفاوت در آلمان لذت بردم. حس فوق‌العاده‌ای زمان بازی داشتم و امیدوارم این حس در یورو هم تکرار شود.»

هری کین با آمادگی خوبی راهی رقابت‌های یورو شد و امیدوار است تا به تیم ملی انگلیس کمک کند تا برای نخستین بار فاتح جام ملت‌های اروپا شود. باید دید این بار کین و یارانش بر روی سکوی نخست می‌ایستند یا دوباره در گام آخر ناکام می‌مانند؟

1428