پیشنهاد وسوسه‌کننده الاتحاد عربستان به کاپیتان رئال مادرید

پیشنهاد وسوسه‌کننده الاتحاد عربستان به کاپیتان رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- ناچو فرناندز، کاپیتان رئال مادرید در فصلی که گذشت مورد توجه باشگاه الاتحاد عربستان قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، باشگاه‌های عربستانی در تابستان 2023 سروصدای زیادی در بازار نقل و انتقالات به راه انداخت. این باشگاه‌های متمول و ثروتمند، با ارائه پیشنهادهای نجومی و وسوسه‌کننده توانستند ستاره‌های زیادی را به لیگ حرفه‌ای عربستان بکشانند. آن‌ها پس از جذب کریستیانو رونالدو، بزرگانی همچون کریم بنزما و نیمار را هم به خدمت گرفتند تا نگاه‌ها را به خود خیره کنند.

آن‌ها حالا قصد دارند در تابستان امسال نیز به خرید ستاره‌های بزرگ فوتبال اروپا ادامه دهند. کوین دی بروینه و محمد صلاح، ستاره‌های لیگ برتر انگلیس توسط تیم‌های عربستانی زیر نظر گرفته شده‌اند. آن‌ها پیشنهادات خیلی بالایی از این تیم‌ها دریافت کردند و احتمال دارد به زودی به خاور میانه نقل مکان کنند. عربستانی‌ها گزینه‌های دیگری را هم زیر نظر دارند، یکی از آن‌ها، ناچو فرناندز، مدافع اسپانیایی و کاپیتان باشگاه رئال مادرید است.

به گزارش رسانه اکیپ، الاتحاد در تلاش است تا ناچو فرناندز را به خدمت بگیرد. خوزه فلیکس دیاز، خبرنگار اسپانیایی نزدیک به باشگاه رئال مادرید نیز مدعی شده است که پیشنهاد الاتحاد به ناچو، برای دو فصل به مبلغ 40 میلیون یورو است. بی‌شک هیچ باشگاهی در اروپا حاضر نیست چنین دستمزدی را به ناچو فرناندز بپردازد و این یک فرصت عالی برای او است تا پول هنگفتی به جیب بزند.

قرارداد این بازیکن با رئال مادرید به پایان رسیده و هنوز نشانه‌ای مبنی بر این‌که طرفین به تمدید قرارداد نزدیک شده‌اند وجود ندارد.

1428