تاتنهام به دنبال جذب دو ستاره‌ی انگلیسی برای تقویت خط حمله

تاتنهام به دنبال جذب دو ستاره‌ی انگلیسی برای تقویت خط حمله

 پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه تاتنهام قصد دارد برای تقویت خط حمله خود تامی آبراهام را از رم و ابریچی ازه از کریستال پالاس را جذب کند.

 به گزارش فوتبالی، آنژه پوستکوگلو که فصل اول پر فراز و نشیبی را با تاتنهام سپری کرد‌، در تابستان قصد دارد خط حمله‌ی خود را تقویت‌ کند. از تامی آبراهام و ایوان تونی به عنوان گزینه‌های مدنظر این سرمربی استرالیایی برای نوک خط حمله نام برده می‌شود.

 گزارش‌ها حاکی از آن است که دنیل لوی مدیر تیم تاتنهام اولین تماس‌ها را برای جذب تامی آبراهام با تیم رم داشته است و آن‌ها در حال بررسی انتقال این مهاجم هستند. آبراهام هدفی قابل دسترس تر نسبت به ایوان تونی که توسط برنتفورد ۷۰ میلیون یورو قیمت خورده است.

 دیگر هدف تاتنهام، ابرچی ازه وینگر کریستال پالاس است. ازه که در لیست نهایی تیم ملی انگلیس برای جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ حضور دارد، بند فسخ ۶۰ میلیون پوندی در قرارداد خود دارد. منچستر یونایتد نیز خواهان جذب این وینگر ۲۵ ساله است.

 ابرچی ازه پس از جرمی دوکو و محمد کودوس بیشترین آمار دریبل موفق را در فصل گذشته لیگ برتر انگلیس داشت. او در ۲۷ بازی خود برای کریستل پالاس در لیگ برتر آمار ۱۱ گل و ۴ پاس گل را ثبت کرده است.

۱۴۲۸