ستاره کانادایی بایرن مونیخ در پی انتقال رایگان به رئال مادرید

ستاره کانادایی بایرن مونیخ در پی انتقال رایگان به رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- آلفونسو دیویس برنامه دارد تا تابستان سال آینده به صورت رایگان به رئال مادرید بپیوندد.

به گزارش فوتبالی، آلفونسو دیویس، ستاره کانادایی بایرن مونیخ یکی از اهداف نقل و انتقالاتی رئال مادرید در تابستان امسال است. این مدافع چپ سرعتی از ماه‌ها قبل با نمایندگان باشگاه رئال مادرید در ارتباط بوده و گفته می‌شود که از ایده انتقال به رئال استقبال می‌کند. اما شاید بایرن مونیخ خروج او را دشوار کند.

تنها یک فصل تا پایان قرارداد این بازیکن باقی مانده است و بایرن مونیخ برای این‌که از خروج رایگان این بازیکن جلوگیری کند، راهی ندارد جز این‌که با قیمت معقول او را به فروش برساند. اما مدیران اف سی هالیوود ترجیح دادند به جای فروش دیویس، پیشنهاد تمدید قرارداد به او بدهند. آن‌ها در روزهای اخیر پیشنهادی برای او فرستادند که هنوز مدافع کانادایی به آن پاسخی نداده است.

به گزارش نشریه اسپانیایی آ اس، آلفونسو دیویس می‌خواهد راه کیلیان امباپه را طی کند و به صورت آزاد به رئال مادرید بپیوندد. او نمی‌خواهد قراردادش را با بایرن مونیخ تمدید کند و احتمالا تا پایان قراردادش بدون تمدید می‌ماند. این خبر خوشحال‌کننده‌ای برای رئال مادرید خواهد بود، چون یک ستاره دیگر را به صورت رایگان به خدمت می‌گیرند.

در حال حاضر رئال مادرید پیشنهاد 30 میلیون یورویی برای خرید او ارائه کرده است، اما مدیران بایرن مونیخ حاضر نیستند ستاره خط دفاعی تیمشان را با قیمتی کمتر از 50 میلیون یورو به فروش برسانند. شنیده‌ها حاکی از آن است که هنوز مبلغ دستمزدی پیشنهادی بایرن مونیخ مورد قبول آلفونسو دیویس نیست و احتمالا پیشنهاد تمدید بایرن دوباره رد می‌شود.

1428