حمایت کیلیان امباپه از مدافع فرانسوی آرسنال

حمایت کیلیان امباپه از مدافع فرانسوی آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی- کیلیان امباپه در آخرین مصاحبه خود از ویلیام سالیبا، ستاره فرانسوی خط دفاع آرسنال حمایت کرد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی فرانسه می‌خواهد در رقابت‌های یورو 2024 مقتدرانه حاضر شود. دیدیه دشان، سرمربی خروس‌ها پیش از این در جام جهانی و لیگ ملت‌های اروپا عنوان قهرمانی را به دست آورد، اما در ویترین قهرمانی‌هایش با فرانسه، جای جام ملت‌های اروپا خالی است. او مصمم است تا با تیم پرستاره‌ای که در اختیار دارد، در تورنمنت امسال بر روی سکوی نخست بایستد و جام را بالای سر ببرد.

او در حال برنامه‌ریزی برای انتخاب ترکیب اصلی تیم خود برای حضور در یورو است. شنیده‌ها حاکی از آن است که دشان قصد دارد برای قلب خط دفاعی به دایوت اوپامکانو و ابراهیما کوناته اعتماد کند، این یعنی ویلیام سالیبا، مدافع آماده آرسنال جایی در ترکیب ثابت خروس‌ها نخواهد داشت. این خبر انتقادات زیادی را با خود به همراه داشت، چرا که اکثر کارشناسان سالیبا را مستحق بازی در 11 نفر اصلی می‌دانند.

حالا کیلیان امباپه، کاپیتان تیم ملی فرانسه از مدافع سرحال تیمش حمایت کرده و در آخرین مصاحبه خود در رابطه با شرایط این بازیکن گفت: «او بازیکن مهمی در این فصل برای آرسنال بود. سالیبا در حال حاضر یکی از بهترین مدافعان لیگ برتر انگلیس است. او به تازگی به اردوی ما اضافه شده و باید برای به دست آوردن جایگاهش بجنگد.»

امباپه به نوعی با این مصاحبه، هم از سالیبا حمایت کرد و هم تصمیم سرمربی تیم را تایید کرد. حالا باید دید آیا سالیبا فرصت زیادی در رقابت‎‌های یورو به دست می‌آورد یا خیر؟

1428