دو بازیکنی که بهترین عملکرد را در انتخابی یورو 2024 داشتند

دو بازیکنی که بهترین عملکرد را در انتخابی یورو 2024 داشتند

پایگاه خبری فوتبالی - رقابت های یورو 2024 از فردا شب شروع می شود و تیم ملی آلمان در بازی افتتاحیه قرار است به مصاف تیم ملی اسکاتلند برود و این تورنمنت را استارت بزند.

به گزارش فوتبالی ، از حالا پیش بینی هایی درباره این که کدام بازیکنان بهترین عملکرد را در رقابت های یورو 2024 خواهند داشت، وجود دارد اما شاید عملکردی که بازیکنان در رقابت های انتخابی یورو 2024 داشته اند، بتواند نشان بدهد که احتمالا آن ها می توانند در جام ملت های اروپا بدرخشند یا خیر.

تنها دو بازیکن در مرحله انتخابی یورو 2024 وجود داشت که توانستند حداقل 5 گل و 5 پاس گل در این رقابت ها به ثمر برسانند. یکی از این بازیکن ها کیلیان امباپه بود و بازیکن دیگر برونو فرناندز بود.

در حقیقت کیلیان امباپه توانست در انتخابی یورو 2024، 9 گل به ثمر برساند و شش پاس گل بدهد. از سوی دیگر برونو فرناندز هم موفق شد در انتخابی جام ملت های اروپا شش گل به ثمر برساند و هفت پاس گل بدهد.

حالا تیم ملی فرانسه و تیم ملی پرتغال از مدعی های قهرمانی جام ملت های اروپا به حساب می آیند و باید دید که امباپه و برونو فرناندز می توانند این درخشش خود را در یورو 2024 هم تکرار کنند یا خیر.

1471