گلزنی شماره 10 برزیل در اولین بازی با شماره جدید

گلزنی شماره 10 برزیل در اولین بازی با شماره جدید

پایگاه خبری فوتبالی - رودریگو گوئس که پیراهن شماره 10 تیم ملی برزیل را بر تن می کند، در اولین بازی خود با این پیراهن موفق شد گلزنی کند و نشان بدهد که برای رقابت های کوپا آمه ریکا آماده است.

به گزارش فوتبالی ، بامداد امروز در یک بازی دوستانه تیم ملی برزیل و تیم ملی آمریکا به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. در این بازی تک گل تیم ملی برزیل را رودریگو گوئس به ثمر رساند. رودریگو در دقیقه هفده بازی بود که روی پاس رافینیا موفق شد دروازه تیم ملی آمریکا را باز کند.

در نبود نیمار جونیور این رودریگو گوئس است که پیراهن شماره ده تیم ملی برزیل را بر تن می کند. رودریگو گفته بود که نیمار قبلا به او گفته است که وقتی تیم ملی برزیل را ترک کردم پیراهن شماره 10 را تو بپوش.

رودریگو در رئال مادرید هم فصل بسیار خوبی داشت و موفق شد قهرمان رقابت های لالیگا و همچنین قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود. حالا رودریگو گوئس به دنبال این است که قهرمانی در کوپا آمه ریکا را هم به همراه تیم ملی برزیل تجربه کند.

برزیل در اولین بازی خود در کوپا آمه ریکا، سه شنبه پنجم تیر ماه از ساعت 4:30 بامداد به وقت ایران به مصاف کاستاریکا می رود.

تماشای گل رودریگو

1471