جانشین مودریچ از قبل مشخص شده؟

جانشین مودریچ از قبل مشخص شده؟

پایگاه خبری فوتبالی - آردا گولر ستاره ترک تبار فاش کرد در تابستان گذشته رئال مادرید به چه وسیله ای او را قانع کرد تا به اسپانیا بیاید.

به گزارش فوتبالی، در پنجره نقل و انتقالات تابستان 2023، دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید بر سر آردا گولر ستاره وقت فنرباحچه رقابت داشتند و در نهایت، لوس بلانکوس موفق شد این پدیده را به سانتیاگو برنابئو بیاورد. گولر بخش زیادی از فصل را به خاطر مصدومیت از دست داد، اما در پایان، عملکرد تحسین برانگیزی داشت. 

گولر به الچیرینیگتو گفت: "فکر می کنم رویای بسیاری از کودکان این باشد که روزی برای رئال مادرید بازی کنند، بزرگ ترین باشگاه در دنیا. پروژه بسیار طولانی مدتی به من ارائه دادند. در همان لحظه من قانع شدم که رئال مادرید بهترین گزینه است. رئال مادرید به من گفت که قرار است به عنوان جانشین لوکا مودریچ معرفی شوم. من هم علاقه زیادی به بازی لوکا مودریچ دارم، او یک برادر بزرگ برای من است و همیشه از بازی او تمجید می کنم. وقتی راجع به این پروژه شنیدم، دیگر به هیچ چیزی فکر نکردم و خیلی سریع جواب مثبت دادم. خوشحالم که فصل را با دو جام بزرگ لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا به پایان رساندیم."

4416