عکس یادگاری هافبک جوان تیم ملی ایتالیا با مودریچ

عکس یادگاری هافبک جوان تیم ملی ایتالیا با مودریچ

پایگاه خبری فوتبالی - لوکا مودریچ هافبک کروات رئال مادرید در پایان بازی کرواسی و ایتالیا با فاجولی بازیکن  حریف عکس یادگاری گرفت.

به گزارش فوتبالی، فاجولی هافبک 23 ساله یوونتوس در پایان بازی مقابل کرواسی از فرصت استفاده کرد تا با یکی از بهترین هافبک های تاریخ فوتبال عکس یادگاری بگیرد. وی در توصیف این تصویر نوشت:" اسطوره. پدیده ای که از کودکی همواره برای من الهام بخش بوده است. یک الگو درون و بیرون زمین. باعث افتخار بود که فرصت پوشیدن پیراهنش را داشتم." 

مودریچ به شکل دراماتیکی در مقابل ایتالیا تن به تساوی داد و حالا خطر حذف از یورو را حس می کند. در حقیقت فقط یک معجزه می تواند کروات ها را در یورو حفظ کند: انگلیس باید با اختلاف بیش از سه گل مقابل اسلوونی پیروز شود و پرتغال و ترکیه نیز یا باید مقابل حریفان به تساوی بدون گل برسند یا پیروز شوند در غیر این صورت کرواسی قطعا از مسابقات کنار می رود.

خیلی ها تصور می کنند که بازی شب گذشته، آخرین تورنمنت ملی مودریچ بوده است و لوکیتا از تیم ملی کرواسی بازنشسته می شود. در واقع مودریچ در زمان جام جهانی 2026 در آستانه 41 سالگی خواهد بود و خیلی بعید است که در آن سن و سال نیز بخواهد همچنان در تیم ملی کشورش بازی کند.

4125