نگاهی به نتایج استقلال در فصل گذشته؛ 13 امتیاز خاص

نگاهی به نتایج استقلال در فصل گذشته؛ 13 امتیاز خاص

پایگاه خبری فوتبالی- روند امتیازگیری استقلال در فصلی که با نایب‌قهرمانی آبی ها به پایان رسید، به چه شکل بود؟ 

به گزارش فوتبالی، 13 امتیاز از 67 امتیاز استقلال در دقایق خاص بازی به دست آمده است. آن ها در بازی مقابل هوادار در هفته بیست و یکم توانستند با تک گل آرمین سهرابیان در دقیقه 1، برنده بازی باشند و سه امتیاز را کسب کنند. 

هم چنین ده امتیاز دیگر برای آنها با گلهایی که بعد از دقیقه 80 زده شده، به دست آمده است. آبی‌های تهران در فصلی که گذشت موفق شدند، در سه مسابقه، نتیجه باخت را با برد یا تساوی عوض کنند و 7 امتیاز از این سه مسابقه بگیرند.

استقلال در بازی هفته دوم و در مقابل ملوان با تک گل محمدحسین مرادمند در دقیقه 80، برنده مسابقه شدند و به سه امتیاز رسیدند. آنها در هفته پنجم و در دربی تهران در دقیقه 97 و با گل یامگا از روی نقطه پنالتی، توانستد بازی را به تساوی بکشانند تا دست خالی از میدان خارج نشوند.

در هفته ششم هم استقلال در دقیقه 84 مقابل هوادار کامبک زد و در شرایطی که بازی تا آن دقیقه با نتیجه دو بر دو مساوی بود، مهرداد محمدی روی پاس آرش رضاوند، گل سوم استقلال را وارد دروازه علیرضا حقیقی کرد تا استقلال به سه امتیاز این مسابقه برسد. 

استقلال در هفته بیست و ششم هم در دقایق کامبک زد و در شرایطی که تا دقیقه 94، بازی این تیم مقابل ذوب آهن با تساوی 1-1 دنبال می‌شد – شوت سرکش گوستاوو بلانکو، دروازه محسن فروزان را فرو ریخت تا سه امتیاز بسیار حساس به حساب آبی‌ها واریز شود هر چند که نهایتا دو امتیازی که این تیم در قائمشهر و جلوی نساجی از دست داد، صدر جدول و مهمتر از آن، قهرمانی را از این تیم گرفت.

7899