پیش بینی مورینیو درباره برنده توپ طلا در سال 2024

پیش بینی مورینیو درباره برنده توپ طلا در سال 2024

پایگاه خبری فوتبالی - ژوزه مورینیو سرمربی حال حاضر تیم فنرباغچه در فوتبال ترکیه، برنده توپ طلای سال 2024 میلادی را پیش بینی کرد.

به گزارش فوتبالی ، رقابت بر سر جایزه توپ طلا در سال 2024 میان دو ستاره رئال مادرید یعنی وینیسیوس جونیور و جود بلینگام است. در حقیقت هر دوی آن ها در رئال مادرید درخشیدند و موفق شدند فاتح رقابت های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شوند.

حالا رقابت های یورو 2024 و کوپا آمه ریکا در پیش است و درخشش در این رقابت ها می تواند تا حد زیادی برنده توپ طلا را مشخص کند.

ژوزه مورینیو در گفت و گو با TNT Sports در پاسخ به این سوال که چه کسی برنده جایزه توپ طلای سال 2024 می شود، گفت:" برنده بعدی توپ طلا وینیسیوس خواهد بود." در حقیقت ژوزه مورینیو معتقد است که وینی جونیور فاتح توپ طلای سال 2024 می شود.

اگر جود بلینگام بتواند در رقابت های یورو 2024 بدرخشد و تیم ملی انگلیس را به قهرمانی در جام ملت های اروپا برساند در آن صورت این ستاره انگلیسی شانس بیشتری خواهد داشت. البته باید در نظر داشت که وینیسیوس جونیور هم این فرصت را دارد تا در رقابت های کوپا آمه ریکا بدرخشد و برزیل را به قهرمانی برساند.

1470