تماس وکلای هافبک تیم ملی برزیل با بارسلونا

تماس وکلای هافبک تیم ملی برزیل با بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در این تابستان به دنبال تقویت خط هافبکش است.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا به علت مشکلات مالی خود هنوز نتوانسته گزینه ایده آلش را پیدا کند و حالا یک گزینه جدید به کاتالان ها پیشنهاد شده است. اسپورت کاتالونیا گزارش داده اند که وکلای داگلاس لوئیز، این بازیکن را به رئال مادرید پیشنهاد داده اند.

این بازیکن 26 ساله فصل درخشانی در استون ویلا داشت و نقشی کلیدی در صعود این تیم به لیگ قهرمانان اروپا ایفا کرد. در واقع داگلاس پس از فصل درخشانش از حضور در یک تیم بزرگ استقبال می کند و انتقال به بارسلونا می تواند گزینه مناسبی برایش باشد. 

داگلاس 26 ساله در فصلی که گذشت با ده گل و ده پاس گل، آمار خوبی را به عنوان یک هافبک میانی داشت. فرنکی دی یونگ هافبک هلندی در فصلی که گذشت در 30 بازی رسمی در بارسلونا فقط دو گل زد و هیچ پاس گلی نداد و آمار بازیکن برزیلی در قیاس با او بسیار درخشان تر است!

در حال حاضر داگلاس لوئیز در اردوی تیم ملی برزیل حضور دارد و منتظر شروع کوپا آمریکا است. یکی از وکلای این بازیکن در هفته های اخیر با دکو تماس گرفته و این بازیکن را پیشنهاد داده است. 

البته مشکل اصلی بارسلونا این است که قیمت داگلاس لوئیز 70 میلیون یوروست که برای این باشگاه قابل پرداخت به نظر نمی رسد.  یوونتوس دیگر مشتری این بازیکن است که حاضر شده تا وستون مک کنی را هم به استون ویلا بدهد. 

4125