دو اسطوره بایرن مونیخ در سال 2025 بازنشسته می‌شوند؟

دو اسطوره بایرن مونیخ در سال 2025 بازنشسته می‌شوند؟

پایگاه خبری فوتبالی - شایعات زیادی در مورد جدایی توماس مولر از بایرن مونیخ در سال 2025 و بازنشستگی او از فوتبال در آن زمان مطرح شده بود اما حالا گفته می شود که مانوئل نویر نیز همزمان با او، فوتبال را کنار خواهد گذاشت.

به گزارش فوتبالی، بیلد گزارش داده است که دو اسطوره بایرن مونیخ در نظر دارند که با هم در سال 2025 بازنشسته شوند. این مسئله از نظر مالی نیز برای بایرن مونیخ خیلی مهم است چرا که از پرداخت سالانه 20 میلیون یورو دستمزد به هر کدام از این دو  این دو معاف می شوند. 

بایرن امیدوار است که مولر و نویر در تابستان آینده بازنشسته شوند چرا که هر دو نفرشان دستمزد قابل توجهی با احتساب مالیات دریافت می کنند. جدایی این دو دست بایرن را از نظر مالی باز تر خواهد کرد. 

نویر و مولر، کاپیتان های اول و دوم بایرن مونیخ هستند که از سالهای 2011 و 2009 در این تیم حضور دارند و دو بار قهرمان اروپا شده اند.  پس از این دو، بازیکنانی نظیر جاشوا کیمیش، لئون گورتسکا، کینگزلی کومان و سرژ گنابری قدیمی ترین بازیکنان بایرن مونیخ به شمار می روند. 

بایرن  با جدایی مولر و نویر ممکن است که با مشکل نبود لیدر در تیم مواجه شود . ماتیس دلیخت یکی از لیدرهای رختکن بایرن مونیخ در مسیر جدایی است و بازیکنانی نظیر موسیالا، اوپامکانو و لروی سانه نیز قدرت رهبری را ندارند. 

4125