فینال جام حذفی در تهران یا سیرجان برگزار می‌شود

فینال جام حذفی در تهران یا سیرجان برگزار می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- اولویت سازمان لیگ برگزاری فینال جام حذفی در شهر سیرجان است، ولی اگر گل‌گهر یا مس یک پای فینال باشند، در این صورت این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، مسابقات مرحله نیمه نهایی جام حذفی روز شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد تا چهره تیم‌های فینالیست این مسابقات مشخص شود. دیدارهای نیمه‌نهایی آلومینیوم - مس رفسنجان و سپاهان - گل‌گهر است.

تاکنون تکلیف ورزشگاه میزبان فینال جام حذفی مشخص نشده اما طبق پیگیری‌های به عمل آمده، اولویت اول سازمان لیگ برگزاری دیدار فینال در ورزشگاه سردار سلیمانی سیرجان است. با این حال در صورتی که حداقل یکی از تیم‌های گل‌گهر سیرجان و مس رفسنجان به دیدار پایانی راه پیدا کنند، به احتمال فراوان این دیدار در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

پیش از این سازمان لیگ فوتبال اعلام کرده بود که فینال جام حذفی در شهر کرمان برگزار می‌شود اما چمن ورزشگاه امام علی کرمان تا زمان برگزاری فینال (۳۱ خرداد) به شرایط انجام بازی نمی‌رسد. همچنین شهر رفسنجان هم به دلیل نبود هتل برای اسکان تیم‌های فینالیست نمی‌توانند میزبان این دیدار باشد تا در نهایت قرعه به نام سیرجان بیفتد.

قرار است پس از برگزاری دیدارهای نیمه نهایی دربراه محل برگزاری فینال تصمیم گیری شود.

7474