ادعای خبرگزاری وزارت ورزش و جوانان؛ اسکوچیچ شنبه در پرسپولیس!

ادعای خبرگزاری وزارت ورزش و جوانان؛ اسکوچیچ شنبه در پرسپولیس!

پایگاه خبری فوتبالی- خبرگزاری برنا وابسته به وزارت ورزش و جوانان، ادعای قابل توجهی درباره نیمکت پرسپولیس داشته است.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس پس از قهرمانی در لیگ بیست و سوم درگیر انتخاب سرمربی است و با توجه به صحبتهای دیشب علیرضا بیرانوند که جدایی اوسمار ویرا را قطعی دانسته، حالا رضا درویش و همکارانش باید دنبال یک سرمربی جدید برای تیمشان باشند.

در این بین نام مربیان مختلفی برای نیمکت قهرمان لیگ برتر شنیده می‌شود و امروز خبرگزاری برنا ادعای بزرگ و جالب توجهی داشته و عنوان داشته احتمال دارد روز شنبه رسماً از دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس رونمایی شود!

نام اسکوچیچ مدتی هست که حول نیمکت قرمزپوشان تهرانی شنیده می‌شود اما اینکه این خبرگزاری زمان انتصاب را هم پیش‌بینی کرده، نشان می‌دهد که گویا باید سرمربی اسبق تیم ملی را دوباره در ایران ببینیم.

اسکوچیچ پس از جدایی پرحاشیه از تیم ملی ایران، در کشورش مشغول به کار است و اگرچه پیش از این به اخباری که درباره بازگشتش به ایران مطرح می‌شد، واکنش منفی نشان داده بود اما طی چند روز گذشته که نام اسکوچیچ به یکی دو تیم ایرانی و به خصوص پرسپولیس لینک شده، خبری از تکذیب مربی کروات نبوده و حالا باید دید قرار است او جای ویرا را روی نیمکت پرسپولیس بگیرد یا قرار است یک برزیلی جدید، سرمربی قرمزها در فصل آینده شود؟

1997