در آستانه آغاز یورو 2024 انتقادات از ناگلزمن شدت گرفت

در آستانه آغاز یورو 2024 انتقادات از ناگلزمن شدت گرفت

پایگاه خبری فوتبالی- هورشت هروبش ناگلزمن را به دلیل بازی ندادن به فولکروگ شماتت می‌کند.

به گزارش فوتبالی، یولیان ناگلزمن، چند روز پیش اعلام کرد که هاورتز، مانند مانوئل نویر، تونی کروس، جمال موسیالا و فلوریان ویرتز، اعضای ثابت تیم او خواهند بود و فولکروگ، جایگاه ثابتی در ترکیب اولیه نخواهد داشت.

هروبش، که خود یک مهاجم کلاسیک اساطیری در آلمان بود و سابقه مربی‌گری در تیم ملی و تیم‌های پایه آلمان را دارد، پس از بازی با یونان در گفت‌وگویی با شبکه Welt آلمان از فقدان یک مهاجم نوک کلاسیک، و نه یک ۹ کاذب اظهار ناراحتی کرد:«این اصلا سبک بازی محبوب من نیست. شما برای قهرمانی به یک ۹ واقعی نیاز دارید. نیکلاس فولکروگ را زمانی که در تیم ۱۹ ساله‌های وردربرمن دیدم، بسیار در هوا قوی و با اعتماد به نفس بود. او الان به بلوغ کامل رسیده است. اگر بگویید او مصدومیت زانو دارد آن را می‌پذیرم اما ناگلزمن آن را در ترکیب ثابت خود هرگز قرار نمی‌دهد.»

خود نیکلاس فولکروگ در مصاحبه قبل از بازی اینطور گفت: «مربی تصمیم‌گیرنده خواهد بود. ما همیشه در کودکی، رقابت‌پذیری را تمرین کرده‌ایم؛ اما اکنون فقط قهرمانی در یورو مهم است و کای هاورتز حمایت قلبی من را دارد.»

هروبش درباره شانس قهرمانی آلمان هم اینطور می‌گوید:«ما قطعا کیفیت قهرمانی را داریم. باید اتحاد داشته باشیم و از اشتباهات خود درس بگیریم. اراده‌ی ماست که قهرمانی را تعیین می‌کند. بسیار مشتاق دیدن یورو هستم.»

مردم آلمان انتظار دارند تا تیم ملی کشورشان در رقابتی که میزبان هستند با آمادگی کامل در آن حاضر شوند.

1428