علی دایی: استقلال نساجی را می‌برد دیگر حرفی از جام فلزی و جام شرافت نبود!

علی دایی: استقلال نساجی را می‌برد دیگر حرفی از جام فلزی و جام شرافت نبود!

پایگاه خبری فوتبالی- علی دایی عقیده دارد که اگر استقلال، نساجی را شکست می‌داد دیگر حرفی از جام فلزی و جام شرافت به میان نمی‌آمد.

به گزارش فوتبالی، استقلال که در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر تا هفته‌های پایانی در صدر جدول قرار داشت و ابتکار عمل در راه قهرمانی را در دستان خودش می‌دید، جلوی نساجی در قائمشهر، امتیاز از دست داد و جام قهرمانی را دو دستی به رقیب دیرینه واگذار کرد. 

بعد از قهرمانی پرسپولیس در هفته پایانی، اعضای کادرفنی استقلال و در راس آن‌ها جواد نکونام حرف از جام شرافت و جام فلزی را به میان آوردند و مدعی شدند که آبی‌ها قهرمان واقعی لیگ بیست و سوم شده‌اند و پرسپولیس با بهره بردن از اشتباهات داوری موفق به تکرار قهرمانی‌شان در لیگ برتر شده‌اند! صحبت‌هایی که منطقی بنظر نمی‌رسید و از همان زمان با مخالفت‌ و انتقادهای زیادی روبه‌رو شد.

یکی از چهره‌های سرشناسی که نسبت به این صحبت‌ها واکنش نشان داده، علی دایی است که به تابناک گفته است:" این‌ها دیگر فقط شلوغ‌کاری و بحث‌های حاشیه‌ای است. اگر استقلال در بازی مقابل نساجی که همزمان با دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان بود، به پیروزی می‌رسید، صدر جدول و در نهایت قهرمانی را از دست نمی‌داد و دیگر حرفی از جام فلزی و جام شرافت نبود. پرسپولیس قهرمان شد چون فقط روی مسائل فنی خودش تمرکز و کار کرد. "

9098