پاسخ دایی به یک شایعه جذاب؛ جانشین اوسمار نمی‌شوم

پاسخ دایی به یک شایعه جذاب؛ جانشین اوسمار نمی‌شوم

پایگاه خبری فوتبالی - علی دایی به شایعه حضورش به عنوان سرمربی پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس بعد از قهرمانی در لیگ برتر، این روزها درگیر انتخاب سرمربی برای فصل بعدی است و شنیده می‌شود اوسمار ویرا به ایران بازنخواهد گشت.

به همین دلیل شایعات مختلفی درباره جانشین احتمالی مربی برزیلی مطرح شده که یکی از این شایعات جذاب، مذاکره رضا درویش با علی دایی است. اتفاقی که پیش از این هم رخ داده بود اما دایی به پیشنهاد درویش پاسخ منفی داد و گویا این بار هم شاهد اتفاقی مشابه خواهیم بود.

سرمربی اسبق پرسپولیس و تیم ملی، در گفت و گو با تابناک، شایعات پیرامون حضورش در پرسپولیس را با طرح این پرسش رد می‌کند: «خیر، صحت ندارد. چه کسی گفته باشگاه پرسپولیس با من برای سرمربیگری این تیم صحبت کرده و من هم پذیرفته‌ام؟»

اسطوره فوتبال ایران می‌گوید دوستی وی با درویش دلیلی برای حضورش در پرسپولیس نمی‌تواند باشد: «من با آقای درویش در سایپا سابقه همکاری خوب و موفقی داشتم. ارتباط دوستی خوبی هم میان ما جریان دارد، اما این دلیل نمی‌شود که من برای هدایت پرسپولیس روی نیمکت این تیم بنشینم.»

دایی البته پیشنهاد پرسپولیس به خود در فصل گذشته را تایید کرد: « این موضوع برای فصل قبل بود. ابتدای فصل آقای درویش برای پیوستن به پرسپولیس صحبت کردند که آن زمان برنامه‌ای برای بازگشت به فوتبال نداشتم و برای نیم‌فصل هم دوباره با من صحبت کردند و این زمانی بود که هنوز یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس حضور داشت و من نپذیرفتم که در میانه فصل به جای دوست قدیمی‌ام بیایم و هدایت پرسپولیس را در دست بگیرم.»

سرمربی سابق پرسپولیس برنامه ریزی اردوی هلند توسط خودش را هم تکذیب کرد: «من که می‌گویم خبری نیست. این‌جا در دفتر کارم هستم و زندگی‌ام را می‌کنم. من عاشق پرسپولیس هستم. همیشه این تیم و هوادارانش را دوست داشته و دارم. از موفقیت‌هایش همیشه خوشحال می‌شوم. چه در پرسپولیس باشم و چه نباشم، همیشه برای این تیم مردمی و هوادارانش بهترین‌ها را آرزو دارم.»

1997