ویرا دوباره گزینه پرسپولیس شد!

ویرا دوباره گزینه پرسپولیس شد!

پایگاه خبری فوتبالی– با منتفی شدن بازگشت برانکو به پرسپولیس، آیا اوسمار ویرا تبدیل به جانشین موقت یحیی گل‌محمدی خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، سفر رضا درویش به قطر برای مذاکره حضوری با سرمربی تیم ملی عمان، نتیجه‌ای که قرمزها انتظارش را می‌کشیدند، نداشت و برانکو به پیشنهاد پرسپولیس پاسخ منفی داد تا حالا تیم مدیریتی پرسپولیس، با چالشی به نام انتخاب سرمربی مواجه شود.

پیش از این باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود فقط و فقط به دنبال استخدام سرمربی خارجی است و نتیجه اینکه خبری از جانشین داخلی برای یحیی گل‌محمدی نخواهد بود.

طی روزهای گذشته نام مربیان خارجی مختلفی به عنوان گزینه‌های مد نظر درویش و همکارانش مطرح شده بود که حالا و با توجه به نیامدن برانکو، باید منتظر انتشار اخباری درباره مذاکره مدیران پرسپولیس با هر کدام از این یکی افراد باشیم.

از طرف دیگر، پیش از این اخباری درباره احتمال انتخاب اوسمار ویرا به عنوان سرمربی موقت پرسپولیس تا پایان فصل مطرح شده بود و دستیار برزیلی یحیی که در روزهای گذشته نفر اول تمرینات این تیم، حالا قطعا دوباره سوژه گمانه‌زنی‌ها درباره مسئولیتش در پرسپولیس در ادامه لیگ خواهد شد و باید دید درویش سراغ یک سرمربی خارجی جدید خواهد رفت یا هدایتش را به اوسمار می‌سپرد.

1997