هم‌تیمی سابق رونالدو با قراردادی چند ساله راهی النصر می‌شود؟

هم‌تیمی سابق رونالدو با قراردادی چند ساله راهی النصر می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - شزنی در یک قدمی پیوستن به النصر عربستان قرار دارد و این دروازه بان به زودی دوباره با کریستیانو رونالدو هم‌تیمی می شود.

به گزارش فوتبالی ، شزنی دروازه بان لهستانی یوونتوس، جمع بیانکونری ها را ترک می کند و راهی فوتبال عربستان می شود. به نقل از فابریزیو رومانو، انتقال وویچک شزنی به النصر عربستان در حال نهایی شدن است. این دروازه بان قرار است با قراردادی دو ساله راهی النصر عربستان شود و با کریس رونالدو هم‌تیمی شود. همچنین یوونتوس بابت این انتقال مبلغ پنج میلیون یورو را دریافت خواهد کرد و از پرداختن دستمزد به شزنی هم خلاص می شود.

برخی از منابع خبر داده اند که کریستیانو رونالدو با شزنی صحبت کرده است و به این ترتیب این دروازه بان پس از صحبت با رونالدو درباره تصمیم خود برای آمدن به النصر عربستان مطمئن شده است و حالا تنها اعلام رسمی این خبر باقی مانده است.

در یکی دو سال اخیر ستاره های زیادی از فوتبال اروپا راهی فوتبال عربستان شده اند و به نظر می رسد که شزنی هم عضو جدید این خانواده است. او جای داوید اوسپینا در النصر عربستان را خواهد گرفت. النصر در فصلی که گذشت بدون جام ماند و همین قضیه مدیران النصر را وادار کرده است تا خرید های جدیدی داشته باشند.

1470