پیشنهاد جدید بایرن مونیخ به ستاره مدنظر رئال مادرید

پیشنهاد جدید بایرن مونیخ به ستاره مدنظر رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ به تازگی مذاکراتی با آلفونسو دیویس و مدیر برنامه هایش داشته و می خواهد این ستاره کانادیی را در آلیانتس آرنا حفظ کند.

به گزارش فوتبالی، قرارداد دیویس با باواریایی ها در تابستان سال 2025 به پایان می رسد و مذاکرات طرفین تاکنون به نتیجه خاصی نرسیده است. رئال مادرید علاقه مند به جذب دیویس است و خود این بازیکن نیز از این انتقال استقبال می کند. البته باشگاه بایرن موضع کاملاً مشخصی نسبت به دیویس دارد. این ستاره کانادایی یا باید تمدید کند و یا در این تابستان فروخته خواهد شد.

به نقل از TZ، اما وینسنت کمپانی سرمربی جدید بایرن مونیخ از تحسین کنندگان دیویس به شمار می رود و می خواهد او را در باشگاه حفظ کند. به همین خاطر، مکس ابرل مدیر ورزشی تیم باواریایی مذاکرات جدیدی با دیویس و نمایندگانش آغاز کرده و آن ها حال حاضر قصد دارند به دیویس در سال 13 میلیون یورو دستمزد دهند که البته به اضافه 4 میلیون یورو پاداش نیز می باشد. 

رئال مادرید تاکنون پیشنهاد رسمی به بایرن مونیخ ارائه نداده، اما طبق آخرین خبرها، باشگاه آلمانی برای فروش ستاره کانادایی خود، چیزی در حدود 50 میلیون یورو می خواهد. 

دیویس در حال حاضر خودش را برای مسابقات کوپا آمه ریکا و دیدار افتتاحیه مقابل آرژانتین آماده می کند.

4416