واکنش متواضعانه عالیشاه: هر وقت قلعه‌نویی بخواهد، در خدمتم

واکنش متواضعانه عالیشاه: هر وقت قلعه‌نویی بخواهد، در خدمتم

پایگاه خبری فوتبالی - کاپیتان پرسپولیس به عدم حضورش در لیست تیم ملی واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، لیست تیم ملی همیشه با واکنش‌های مختلفی مواجه شده و هم مدافع داشته هم منتقد.

یکی از بازیکنانی که از دید منتقدان، می‌توانست به تیم ملی دعوت شود، امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس بود که امیر قلعه‌نویی در مصاحبه‌ای درباره عدم عوت از او توضیح داد و گفت که عالیشاه از بازیکنان خوب لیگ برتر بوده ولی باتوجه به شرایط سنی عالیشاه و اینکه این بازیکن عقبه آنچنانی در تیم ملی ندارد، او را دعوت نکرده است.

کاپیتان پرسپولیس، با یک مقدمه به صحبتهای سرمربی تیم ملی واکنش نشان داده است: «آقای قلعه‌نویی نسبت به من لطف دارند و من هم برای تک تک بازیکنان تیم ملی آرزوی موفقیت دارم. همه ما زیر پرچم یک کشور هستیم و طبیعتا برای موفقیت تیم ملی دعا می‌کنیم. امروز هم تیم ملی بازی دارد و انرژی مثبت ما و همه هم‌میهنان عزیزمان پشت‌شان است. امیدوارم بتوانند موفق شوند.»

عالیشاه با این مقدمه، به طور محترمانه، نظر سرمربی تیم ملی را رد کرده است: «من از تیم ملی یازده سال در تمام رده‌های ملی بودم و حتی یک اردو هم نبوده که نباشم و تیم ملی امید هم بودم. تیم ملی بزرگسال هم زمان آقای کی‌روش در مقدماتی جام جهانی بودم و چند بازی هم کردم اما متاسفانه اتفاقاتی افتاد که نمی‌خواهم فلش بک بزنم و درباره آن مسائل صحبت کنم. اصلا صحبت کردن درباره آن مسائل هم درست نیست. هر زمانی که آقای قلعه‌نویی تشخیص بدهند من می‌توانم به تیم ملی کمک کنم، با افتخار و با جان و دل در خدمت هستم.»

1997