عربستانی‌ها مشکلات بارسلونا را حل می‌کنند؟

عربستانی‌ها مشکلات بارسلونا را حل می‌کنند؟

پایگاه خبری فوتبالی - اسپورت کاتالونیا گزارش داده است که شاید باشگاه های عربستانی برای حل مشکلات بارسلونا به کمک این تیم بیایند.

به گزارش فوتبالی، اسپورت گزارش داده است که بارسلونا امیدوار است که با فروش برخی بازیکنان مازادش به باشگاه های عربستانی بتواند شرایط مالی خود را بهبود ببخشد. در حقیقت باشگاه های عربستانی از ترافیک در خط دفاعی بارسلونا خبر دارند و به همین خاطر در مورد قیمت رونالد آرائوخو، کریستنسن و ژول کنده سوال پرسیده اند. البته مفهومش این نیست که این بازیکنان قطعا جدا می شوند اما اگر بارسا پیشنهاد مالی خوبی دریافت کند، مشکلی با رفتن آنها نخواهد داشت. 

عربستانی ها به خرید رافینیا نیز علاقه دارند اما این بازیکن به دکو اعلام کرده است که قصد ترک باشگاه اسپانیایی را ندارد.البته رافینیا می داند که در صورت خرید مهاجم، شرایطش در بارسلونا مشکل خواهد شد و بهتر است که به گزینه جدایی بیاندیشد.

البته این تنها مذاکره بارسلونا با عربستانی ها نیست بلکه ممکن است که عربستانی ها به اسپانسر بارسلونا تبدیل شوند یا مشارکت فوتبالی دیگری با آنها داشته باشند. 

در هر صورت بارسلونا باید سخت تلاش کند تا پول جور کند تا بتواند بازیکنان مورد نظر فلیک را به خدمت بگیرد، اتفاقی که تا کنون رخ نداده و شرایط برای انها دشوار شده است.

4125