5 گزینه دفاعی ژاوی در بارسلونا با آمدن مدافع سویا(عکس)

5 گزینه دفاعی ژاوی در بارسلونا با آمدن مدافع سویا(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - در این روز ها حرف و حدیث ها پیرامون ژول کُنده، مدافع فرانسوی سویا بسیار داغ است و گفته می شود که این مدافع در آستانه پیوستن به بارسلونا قرار دارد و به زودی قرار است به جمع آبی و اناری پوشان بپیوندد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در این تابستان آندریاس کریستنسن را هم به خدمت گرفته است و به نوعی می توان گفت خط دفاعی خود را تقویت کرده است اما ژاوی هرناندز همچنان به دنبال تقویت خط دفاعی بارسلونا است و خوان لاپورتا هم در این مسیر به او کمک می کند و به سراغ جذب کُنده رفته است. به نظر می رسد که این بازیکن به زودی به طور رسمی به بارسلونا بپیوندد. مدافع فرانسوی بین بارسلونا و چلسی ظاهرا بارسلونا را انتخاب کرده است.

اما به گفته موندو دپورتیوو، با آمدن ژول کُنده به بارسلونا، این تیم دارای 5 مدافع وسط خواهد شد و بدین ترتیب ژاوی آپشن های متفاوتی برای خط دفاع خود خواهد داشت و باید دید که به چه شکل از مدافعان خود در بازی های مختلف استفاده خواهد کرد.

او در حال حاضر رونالد آرائوخو، آندریاس کریستنسن، جرار پیکه و اریک گارسیا را در قلب خط دفاعی خود در اختیار دارد و با آمدن کُنده دستش باز تر هم خواهد شد.

1470