از اکباتان به خرم آباد؛ سکوی قهرمانی استقلال به خیبری‌ها رسید

از اکباتان به خرم آباد؛ سکوی قهرمانی استقلال به خیبری‌ها رسید

پایگاه خبری فوتبالی- سکویی که قرار بود در صورت قهرمانی استقلال در لیگ برتر، در ورزشگاه پاس میزبان جواد نکونام و شاگردانش باشد، به خرم آباد منتقل شده تا قهرمان لیگ یک از آن استفاده کند.

به گزارش فوتبالی، خیبر خرم آباد چند روز پیش موفق شد با شکست آریوی اسلامشهر، یک هفته زودتر قهرمانی خود در لیگ یک را قطعی کند و اولین تیم صعود کننده به لیگ برتر لقب بگیرد.

 حالا قرار است امروز جشن قهرمانی این تیم با حضور هوادارانش پس از بازی با شهر راز شیراز انجام شود. دیداری که قرار بود به میزبانی شهر راز برگزار شود اما با هماهنگی دو باشگاه، خرم آباد میزبان این مسابقه شد.

نکته قابل توجه درخصوص برگزاری جشن قهرمانی خیبر خرم آباد، سکوی قهرمانی این تیم است. در هفته پایانی لیگ برتر سازمان لیگ به دلیل اینکه هر دو تیم پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی در این رقابتها را داشتند، دو جام و دو سکوی قهرمانی تدارک دید و به دو ورزشگاه آزادی و پاس فرستاد.

با توجه به عدم قهرمانی استقلال، سکوی قهرمانی این تیم، دست‌نخورده باقی ماند و حالا مشخص شده که این سکو به خرم آباد منتقل شده تا خیبری‌ها پس از انجام آخرین بازی فصل، قهرمانی خود را روی سکویی برگزار کنند که می‌توانست میزبان جشن قهرمانی استقلال در لیگ برتر باشد اما این اتفاق رخ نداد.

2636